środa, 27 czerwca 2012

rozdział 29 -`Patrzenie na ciebie jest lepsze niż narkotyki. Gdy cię spotykam, coś w moim środku zaczyna szaleć, i zapewniam cię, że jestem pobudzona na kolejnych kilka godzin.♥

czytasz skomentuj :)

Oczami Kate :

Obudziłam się wcześnie ,przez chorobę nie mogłam normalnie się nie mogę  wyspać ,przez ostatni czas
Liam pilnuje mnie żebym nigdzie nawet na krok wychodziła ,codziennie przynosi mi jedzenie i oczywiście karmi mnie  ,ale dziękuje mi ze się mną opiekuje jestem bardzo szczęśliwa ze go mam
Już nie chce tak ,postanowiłam wstac i się trochę ogarnąć po 15 minutach
 wyszłam a Liam siedział na Łóżku, odpisując pewnie fanom podeszłam do niego i powiedziałam :

*Liam głodna jestem –powiedziałam
-Już kate zaraz skończę to ci przyniosę jedzenie ,ok a ty się teraz połóż dobrze –powiedział
*Dobrze –powiedziałam
Po chwili leżałam już w łóżku pod cieplutką kołdrą
Po 5 min moje śniadanie było mi dane do łóżka po zjedzeniu śniadania położyłam się spać

 Oczami Beth :

Obudziłam się była godzina 9 rano ,wszystko słyszałam Kate nie mogła spać płakała dlaczego ja to spotyka tego nie wiem ale postanowiłam ze ona już więcej nie będzie cierpiała przeciągłam się
Mój książę przywitał mnie słodkim buziakiem w usta
-Długo już nie spisz –powiedział zayn
*Od 30 min a co kochanie –powiedziałam
-Kocham cie wiesz –powiedział
*Ja ciebie tez skarbie –powiedziałam
Po 20 min postanowiłam się udać do łazienki ,wychodząc z niej poczułam się bardzo wyluzowana
Postanowiliśmy zejść na śniadanie które jak napewno wiem zniknie zaraz w ciągu 5 min a to za
Przyczyną Naszego głodomorka ,zeszliśmy na dół do kuchni ,usiadłam  po miedzy  Zaynem a Harrym
Po zjedzeniu śniadania postanowiliśmy ze zrobimy maraton filmowy i z tym pomysłem udaliśmy się Przed tv …

Oczami Anne (Em):

Do wieczora oglądaliśmy filmy były fajne momenty ale z tą będą nie da się po oglądać normalnie filmu ponieważ
Harry przytulał mnie ale Lou był zazdrosny wiec podszedł do mnie i zabrał mi go a sam się później przy tuląc do niego, Zayn z Beth całowali się cały czas tylko czasami nabierali powietrza Niall wcinał Zelki
Liam oczywiście na górze z kate biedna chora jest i nie może z nami siedzieć  po 22 postanowiliśmy
Udać się do swoich pokoi, Po 15 min wszyscy już spali …

************************************************************************
Przepraszam was moi kochani ze taki krótki ale moja wena opuściła mnie mam nadzieje ze wróci
I napisze kolejny rozdział bardzo dobry mam nadzieje ze ten się spodoba i czekam na wasze komentarze i opinie, dziękuje za tyle wyświetleń
Pozdrowienia wasza bloger-ka  i o to zdj chłopaków :


                                                            Harry <3
                                                                   Zayn <3
                                                              chłopaki :)
                                                          to zdj mnie rozbawiło :D
                                                            mam nadzieje ze wam sie spodoba :D

do następnego :d

7 komentarzy:

  1. fajny =D
    Czekam Nn ;p
    I ma być coś lepszego i dłuższego ....

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie uraź się ale muszę Ci powiedzieć że strasznie dużo robisz błędów przez które nie da się rozczytać. Blog ciekawy choć mogłabyś bardziej skupić się na opisach miejsc i wydarzeń.
    Zapraszam do siebie i liczę na komentarz :D
    http://diary-strewn-with-roses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo, że krótki to i tak jest boski ! <3333 czekam na kolejny kocie! :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się tam podoba

    Su[per piszesz kocie ;**

    Czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  5. owszem pare błędow jest. powinnas sprawdzac przed wstawieniem :)
    zapraszam do komentowania u mnie:
    galaxy-strawberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam do siebie na bardzo ważna informację !
    www.paradise-with-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny :D Czekam na kolejny :)


    fallinhappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń