piątek, 23 marca 2012

rozdział 2


Dzień  wyjazdu

rano:

po udanej nocy postanowiłyśmy wstac z Myśla  ze to już dzisiaj
tak dokładnie dzisiaj wyjeżdżamy do Anglii z ta Myśla  udałyśmy się do łazienki
by się umyć i przebrać bo wykonaniu tej czynności  udałyśmy się na dół
by zjeść śniadanie ,zastałyśmy tam moja ukochana rodzicielkę  śmiejącą  się
-dzień dobry Pani Wilson- powiedziała   bet do mojej mamy

 *Dzień dobry skarbie i witaj  Bet dobrze was widzieć
Siadajcie zaraz podaje śniadanie smacznego dziewczyny
- Mamo gdzie jest Tata przyjedzie się pożegnać ze mną  i z Bet
*oczywiście kochanie przyjedzie po was za chwile zjedzie i znieście
Swoje bagaże na dół i połóżcie  je koło drzwi dobrze
-Dobrze Mamo już  idziemy się ubrać i zaraz zejdziemy dobrze
*dobrze córeczko no idź już bo się spóźnisz  na samolot 
Gdy weszłyśmy  do mojego pokoju już nie długo nie mojego
Ale co tam ostatni raz popatrzyłam na puste ściany w moim
Pokoje i zabierając moje rzeczy i bet skierowałam się na
ł gdzie już czekał na mnie tata
-Cześć Tato my jesteśmy  gotowe  do drogi możemy ruszać Idziesz
*Tak córeczko już idziemy cześć kochanie narazie  będęźno 
Pożegnałam  się z mamą i udałam się do samochodu taty
Po drodze mijaliśmy ulice i domy ,ostatni  raz przejrzałam   na ten obraz
I szczęśliwa  jechałam na lotnisko 
Po 20 min wysiadłyśmy z auta pożegnałyśmy się z moim tatą i
Poszłyśmy w stronę  lotniska
Na lotnisku było bardzo dużo ludzi nie którzy cieszyli się ze przyjechali do swojego kraju po bardzo długim pobycie za granica
Gdy tak patrzyłyśmy na tych wszystkich ludzi zrobiło mi się trochę  smutno
Ze opuszczam Polskę  ale za wszelka cenę  chciałyśmy spełnić swoje marzenia
Gdy przerwała  mi w tym bet mówiąc ze musimy się pośpieszyć  i ruszyłyśmy na Odprawę  po 30 minutach siedziałyśmy już w samolocie uśmiechnięte i zarazem zmęczone Bet oczywiście zasnęła ale ja nie mogłam byłam tak podniecona ta całą sytuacje ze nie dałam rady usnąć  wiec postanowiłam posłuchać muzyki Wiec wyciągam moja mp3 i włączyłam one Direction
a w głośnikach leciała piosenka http://www.youtube.com/watch?v=QJO3ROT-A4E    

 po zakończonej piosence postanowiłam rozglądnąć się za jedzeniem
gdy przerwała mi w tym stewardessa z za pytaniem czy mogę pani podąć cos do
picia i jedzenia wiec po prosiłam  ja o sok marchwiowy i orzeszki
przez cały lot myślałam jak to będzie wpatrzona w bet nie zauważyłam
ze zdążyła  się obudzić po patrzyła na mnie z mina wtf ..
-a ja tylko jej powiedziałam ze się zamyśliłam i dalej jadłam swoje Orzeszki
Po pijając sok bet zauważyłam i po prosiła  stewardessę o to samo
i tak po 20 min podeszła  do nas stewardessa mówiąc
o zapieńcie pasów bo już lądujemy
wiec zrobiłyśmy  tak jak kazała  i po chwili byłyśmy na lotnisku w Londynie 
po wylądowaniu wyszłyśmy z samolotu kierując się w stronę  bagaży  w celu
zabrania naszych walizek po zabraniu walizek zamówiłyśmy taxi i po prosiliśmy
 kierowcę  żeby nas zawiózł  na ulice na której  znajdował się nasz nowy dom
który został kupiony przez moim rodziców przed wyjazdem tutaj
po wyjściu  z taxi podziękowałyśmy kierowcy i skierowałyśmy  się
do naszego nowego domu ,po wejściu  do domu na sam widok
mnie zatkało z wrażenia dom był śliczny ładnie urządzony w starym
stylu ale także w klasycznymi odcieniami kolorów które znajdowały się na ścianach po rozejrzeniu się skierowałyśmy  się do naszych pokoi  
mój pokój wyglądał odjazdowo Normanie fajne kolory na których
od razu zawiesiłam plakaty 1D w pokoju znajdowały się rzeczy  typu :
biurko ,szafa ,dywan i różne  inne drobiazgi po zakończonych
patrzeniu na pokuj postanowiłam zejść na dół po walizki
nie było łatwo ale jakoś się udało po położeniu wszystkich
walizek do mojego pokoje postanowiłam wpaść do bet
ona siedziała na łóżku i się patrzyła w ścianę myśląc ze tam
coś zobaczy po chwilowym  rozglądaniu się ścianie
przeniosła na mnie wzrok i powiedziała :
*ej może udamy się na miasto w celu zapoznania się może
Skoczymy na spacer później do kina jak myślisz
-dobry pomysł kochanie to co zbieramy się bo szkoda czasu
*oczywiście skarbie to idziemy teraz do swoich pokoi
Na 3.2.1 wychodzimy ok
Gdy już przebrałyśmy się w to :

 Po przeglądnięciu się jeszcze w lustrze zeszłyśmy na dół ,zamykając za sobą
drzwi ,po paru minutach byłyśmy już w parku postanowiłyśmy usiąść na ławce
by chwile pogadać  o sobie i o naszym życiu wspólnym  teraz tu w Londynie 
gdy tak  rozmawiałyśmy siedząc na ławce nie  nie  zauważyłyśmy nawet która
jest godzina w kinie miałyśmy być na 17 a była 16.30 wiec spokojnym krokiem
udałyśmy się w stronę kina postanowiłyśmy  iść  na film wciąż ją kocham
piękny film o miłości  który obie z bet uwielbiałyśmy gdy weszłyśmy na sale
kinowa za na mi weszło 5 dziewczyn nie zwracając uwagi na nie usiadłyśmy
sobie na swoich miejscach gdy w czasie oglądania filmu  zauważyłam
ze do Sali kinowej wchodzi 5 chłopaków w kapturach przyznam ze
byli bardzo ładnie ubrani nie patrząc  się długo w ich stronę  wróciła do
oglądania filmu  gdy film się skończył wyszłyśmy przed budynek i  z
kierowałyśmy  się w stronę   jakieś kafejki bo miałyśmy ochotę  na  sheika
po skończeniu naszych   napoi postanowiłyśmy iść już do domu
po 20 minutach były już w domu ,wchodząc  do domu ,przy tym zamykając drzwi za  klucz sobą postanowiły ze pójdą  spać 
przed pójściem  spać  z kierowały  się jeszcze na chwile do toalety w celu
odświeżenia gdy już  wyszły z toalety przebrały się w swoje piżamy  i poszły spać
-dobranoc kochanie
*dobranoc skarbie
Zasnęły  z Myśla ze jutro może się cos wydarzy . 



_  _  _  _  _  _  _  _ _  _  _ _ _ _  _  _  _  _ _  _ _  _ _  _  _  _  _  _  _  _  _
Uff  skończyłam  już  2 rozdział  mam nadzieje ze wam się spodoba
Pozdrowienia dla wszystkich czytających moje opowiadanie
I zapraszam chętnie do czytania mojego bloga i komentowania   może na początek 3 komentarze do następnego rozdziału  .. ..

 Całusy wasza bloger-ka :P





3 komentarze: