czwartek, 17 maja 2012

rozdział 20 --Będziesz.?-Będę.-Zawsze.?-Zawsze.-Gdzie.?-Przy Tobie.-Obiecujesz.?-Nie.


czytasz to skomentuj to bardzo ważne :)

Oczami Kate :

Obudziłam się o 10 godzinie byłam wypoczęta opierając się na łokciach zobaczyłam ze nie ma koło
Liama to pewnie wszyscy siedzą na dole jedząc śniadanie postanowiłam się trochę ogarnąć i zejść na dół by nie myśleli ze ja już do końca z wariowałam skierowałam się do łazienki po 20 minutach wyszłam z łazienki przebrana : http://www.photoblog.pl/sweetmint/108828101/mega-paka-zestaw-ubran-50-sztuk.html postanowiłam ze musze pogadać z niallem żeby to raz na zawsze wyjaśnić bo ta cała sytuacja jest nie do zniesienia po chwili byłam już na schodach po zejściu udałam się do kuchni
Z nie dowierzaniem  patrzyłam na nich byli tacy szczęśliwi i uśmiechali się do siebie .Wszyscy to wskazywało tylko jedno ze coś się świeci wiedziałam ze to będzie coś związanego z mną i niallem.
Tylko nie wiedziałam weszłam do kuchni i nagle wszystkie oczy skierowane były to było dziwne. Po podejściu do lodówki wyciągam jak co rano mleko ,i płatki wyciągając przy tym miskę
Po 20 minutach zjadałam odkładając naczynia do zmywarki skierowałam się do pokoju ale niestety
Nie było mi to dane ,ponieważ z kuchni wyszedł Niall mówiąc coś do mnie  ale po chwili sie zatrzymując się , obracając się zobaczyłam ze Niall stoi strasznie blisko mnie bałam się ze on mnie,
Zaraz pocałuje ale postanowiłam ze nie wybaczę mu tego szybko ,nie dam po prostu rady dalej żyć
Bez niego ,po nie krótkim czasie ocknęłam się i patrzyłam w jego piękne oczy i nie mogłam przestać o nim myśleć ,postanowiłam powiedzieć co myślę :

-Wiesz Niall ze ja już nie dam tak rady dłużej –powiedziałam                                    
*Chciałem ci powiedzieć  ze strasznie jest mi głupio i przepraszam za moje zachowanie i za to ze nie uwierzyłem ci od razu, myślałem ze mnie zdradziłaś a wcale tak nie było i nigdy nie wybaczę  sobie .
Ze straciłem taką dziewczynę jak ty przepraszam za to ze cie zdradziłem z tamtą dziewczyna całując się z nią i wiem ze tak mi szybko nie wybaczysz ale będę się starać jak tylko mogę żebyś mi wybaczyła i wróciła do mnie –powiedział a ja byłam w szoku ze on wreście przyznał się do bledu .
-Niall to nie jest takie proste chcesz żebym ci od tak wybaczyła cholernie mnie zraniłeś nie wiem czy wiesz ale powiedziałeś ze nie kochałeś mnie i nie wiem czy nadał kochasz ale przepraszam  cie mam nadzieje,  ze kiedyś będziesz  ufał i powiem ci ze ja nigdy bym cie nie zdradziła i bym ci ufała a teraz przepraszam ale nie mogę tego już wytrzymać –powiedziałam całując  go prosto w usta
Widziałam jego zaskoczenie był szokowany bo pewnie się spodziewał ze nie wybaczę mu ale po prostu nie mogłabym bez niego żyć ,po oderwaniu się poparzyłam mu jeszcze raz w oczy wdziałam  w nich iskierki  radości  i szczęścia po chwili odezwał się  :
*Czy to znaczy ze mi wybaczyłaś i mogę mówić o tobie wszystkim ze jesteśmy z nów razem i ze jesteś dalej moja dziewczyną –powiedział
-Tak oczywiście ale jest jeden warunek obiecaj ze mnie już nigdy nie skrzywdzisz , bo tego 2 raz nie przeżyje i słyszałam ze gdzieś się wybierasz –powiedziałam
*Tak wybieram się ale tylko z Toba o 17 godzinie masz być gotowa i ubierz się elegancko  –powiedział 
-Bo już myślałam ze zostawisz mnie samą w domu i wiesz co udajmy ze nie jesteśmy znowu para, chce sprawdzić ich miny, kiedy powiem  do ciebie ze nie wybaczę ci tak szybko a ty oczywiście zrobisz smutna minkę –powiedziałam
*To źle myłaś oczywiście ja tez jestem ciekawy ich reakcji na to ze nie jesteśmy  już para –powiedział
Po 20 minutach wyszliśmy z pokoju w  którym mieszkał Niall ja postanowiłam  ze pójdę pierwsza ,po 5 minutach schodziłam  ze schodów udając ze się kłócimy z niallem powiedziałam dla zmyłki:

-Co ty sobie wyobrażasz po tym wszystkim ze tak szybko ci wybaczę jak mogłeś mi to zrobić nie wybaczę ci tego nigdy rozumiesz –powiedziałam
*Ale kate zaczekaj chce ci to wszystko wyjaśnić, ja już wszystko wiem zrozumiałem to wszystko i jest mi cholernie głupio ze wtedy nie uwierzyłem ci ,i posadziłem cie o zdradę wybacz mi proszę –powiedział
Nie wiedziałam ze on potrafi udawać tak dobrze ale kontynuowałam dalej :
-Musisz się postarać  żebym ci wybaczyła –powiedziałam
*Dobrze Bendę się starał i wiedz ze kocham cie najmocniej na świecie –powiedział
Wszyscy w salonie w którym staliśmy już parę  minut patrzyli na nas i szeptali coś do siebie .
Trochę chciałam wiedzieć  co oni knują ,ale postanowiłam ze coś innego zrobię podeszłam do nialla i pocałowałam go po chwili odsunęliśmy się od siebie przy tym patrząc na resztę byli zaskoczeni wiec powiedziałam :

-A teraz przepraszam jest 16 a ja wychodzę –powiedziałam
*No ja tez wiec na razie –powiedział
Weszłam do pokoju zdecydowałam się ze przebiorę się w to : http://www.photoblog.pl/sweetmint/122396549/nowa-sukienka-h-m-floral-nud.html i buty :
http://www.photoblog.pl/kolorowostylowo/120365468/szpileczki-platforma-d.html po przebraniu i umalowaniu się zeszłam ubrana na dół wszyscy byli w szoku po chwili mówiąc :

-dobra ja wychodzę i nie wiem kiedy wrócę i dobranoc-powiedziałam
wychodząc postanowiłam poczekać na nialla po chwili wyszedł i wyszliśmy pojechaliśmy taxi po 20 minutach dojechaliśmy do restauracji ,po wejściu do restauracji było ciemno zobaczyłam ślicznie palące się świeczki wszędzie były , po podejściu do naszego stolika gdzie leżał biały obóz po niecałej minucie niall wyszedł gdzieś, ale po chwili w wrócił z wielkim bukietem czerwonych róż podszedł do mnie łapiąc mnie za rękę i mówiąc :

*kate wiec ze jesteś cholernie ważną osobą w moim życiu bez ciebie nie jestem sobą i wiem ze cie zraniłem i postaram się to naprawić i bardzo cie kocham a teraz chciałbym ci coś powiedzieć
kocham cie i nigdy nie przestane rozumiesz i przyjmij ten prezent ode mnie i pamiętaj ze ja będę zawsze przy tobie –powiedział
*dobrze Bendę  pamiętać i kocham cie bardziej i proszę cie nie zrań mnie ponownie bo nie przeżyje tego znowu –powiedziałam
po 2 godzinach wyszliśmy z restauracji postanowiliśmy ze pójdziemy do parku i po 10 minutach trzymając się za ręce siedząc na ławce rozmawiając i śmiejąc się przypominając sobie czas w którym nie byliśmy pokłóceni ze sobą po 3 godzinach siedzenia w parku postanowiliśmy iść do domu .
Po wejściu do domu skierowaliśmy się do nialla pokoju wzięłam swoje rzeczy do spania z pokoju popatrzyłam jeszcze na mój łańcuszek który dostałam od nialla to był łańcuszek z napisem  k+n na zawsze razem liama i wyszłam cicho zamykając przy tym drzwi po sekundzie byłam przebrana w piżamę i leząc .
Wygodnie w łóżku mojego chłopaka myślałam nad nami po 5 minutach przytulona do nialla zasnęliśmy .

Oczami Nialla :
Nie wiedziałem ze ona mi wybaczy liczyłem na to ale nie spodziewałem się tego i teraz tak cholernie się cieszę ze znowu będzie tak jak wcześnie tylko teraz o wiele lepiej z tą Myśla zasnąłem przytulony do mojej dziewczyny

Oczami Em (Ani ):


 Obudziłam się rano po 20 minutach spojrzałam na zegarek była 10 rano podparłam się na łakociach,
 i po 5 minutach skierowałam się do łazienki założyłam to : http://www.photoblog.pl/stylowooo/56999109 po przebraniu zeszłam na dół siadając na stołu w kuchni jedząc śniadanie po chwili  zjawili się wszyscy ,oprócz kate i nialla po zjedzeniu śniadania ,postanowiłam spędzić ten dzień  na poznaniu ich wszystkich  po udanym dniu poszłam do siebie
do pokoju po 20 minutach położyłam się do łóżka i oddałam się w ramiona morfeusza .



Oczami Bet:

obudziłam się koło zayna który parzył się na mnie tymi swoimi oczami podniosłam się na łokciach by sprawdzić która godzina była 9.30 postanowiłam iść do łazienki w celu przebrania się po chwili  byłam ubrana w to : http://www.photoblog.pl/cokupicchcesz/85005644/ubranie-do-szkoly.html po przebraniu sie zeszliśmy na dół po zjedzeniu śniadania postanowiliśmy z  zaynem ze pójdziemy do parku po 2 godzinach siedzenia w parku postanowiliśmy wracać do domu  po 20 minutach byliśmy już u siebie w pokoju położyliśmy się bez przebierania bo byliśmy zmęczeni po sekundzie leżeliśmy przytuleni do siebie i udaliśmy się do krainy snów .

Oczami Harrego :
obudziłem się dzisiaj wcześnie mój budzik wskazywał 8 rano ,nie mogłem dalej  Spać wiec ,
włożyłem do uszu słuchawki i słuchałem piosenki http://www.youtube.com/watch?v=NARjr3fMMvY
po 2 godzinach postanowiłem zejść na śniadanie po zejściu do kuchni  przywitałem się z resztą i
usiadłem sobie na krześle jedząc brakowało mi przy stole tylko kate i nialla
po zjedzonym śniadaniu odłożyłem naczynia do zmywarki i, udałem się do salonu ,gdzie wszyscy po chwili siedzieli rozmawialiśmy i śmieliśmy, po jakimś czasie zeszła kate kłócąc się z niellem wiedziałem ze to będzie cisza przed burzą kłócili się bolało mnie to ze ona po przez niego tak cierpi widząc minę liama to jego tez ze on nie jest z nim ale on zasługiwał na nią po zobaczeniu kate całującej nialla to było mega zaskoczenie i znowu mina liama chyba płakał bo po wyjściu kate poszedł do swojego pokoju w którym kate mieszkała  po 3 godzinach poszedłem do siebie do pokoju położyć się byłem strasznie zmęczony ostatnimi wydarzeniami  po chwili byłem  w swoim pokoju po nie całej sekundzie udałem się do snu .

Oczami Lou :



byłem zaszokowany tym co nasza kate zrobiła nie mogłem w to uwierzyć z jednej strony się cieszę  ze oni mogą być razem ale szkoda mi liama wiem ze on ją cholernie kocha i jak ją znowu zrani to go zabije normalnie do całym dniu udałem się do mojego pokoju i po chwili zasnąłem.

Oczami Liama :

Nie mogłem na to parze  wiec , ze ją cholernie kocham i nie pozwolę by ona była z nim tyle się przez niego nacierpiała ,po prostu będę o nią walczyć widząc scenę pocałunku kate i nialla zatkało mnie ale i tak postanowiłem nie pozwolić jej na to żeby ona była z nim po tej scenie wkurzyłem się i poszedłem do siebie do pokoju  po 20 minutach postanowiłem udać się spać wiec oddałem się w ramiona morfeusza..

************************************************************************
I jest kolejny rozdział i jak wam Się podoba bo mnie bardzo dobrze przyznam się ze ten rozdział pisałam 3 godziny i mam nadzieje ze wam się spodoba czekam na wasze opinie i komentarze
Do następnego rozdziału 7 kom =NN J

O to kolejne zdjęcie  chłopaków z mojej kolekcji:






7 komentarzy:

  1. swietne!
    boski <3
    zapraszam do komentowania u mnie 22 rozdziału ktory niedawno sie ukaazał!
    http://galaxy-strawberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam na rozdział 1 ;) !
    www.paradise-with-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Awww no i wreszcie znowu są razem! :)
    Super rozdział kochanie i czekam z utęsknieniem na kolejny! :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ...
    1. Pisz ich imiona dużymi literami ( liam a Liam ... różnica ??)
    2. Troskę się gubię w rozmyślaniach : On niego bo tego xD

    Czekam NN ;D
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam na dwójeczkę ! ;)
    paradise-with-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie nieźle, ale polecam używanie znaków interpunkcyjnych - naprawdę ułatwiłyby czytanie. Przecinki, znaki zapytania, itp. - naprawdę zmieniają tekst. A tymczasem czytając można odnieść wrażenie, że nie ma emocji, a tylko zbitka wyrazów, wśród których łatwo się zgubić :)
    Zapraszam do siebie:
    http://survive-tomorrow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajebisty czekam na. NN :P

    OdpowiedzUsuń