wtorek, 20 marca 2012

Prolog:


Rano:

Ziewnęłam przecierając oczy zobaczyłam na zegarek była godzina 10:10 postanowiłam wstać i przygotować ciuchy na dzisiaj  wstając z łóżka poszłam się umyć i przebrać się z piżamy z ciuchów  które miałam na sobie po skończonej toalecie postanowiłam skierować się do Kuchni w celu zjedzenia śniadania ,schodząc po schodach do kuchni Poczułam piękne  zapachy gdy już zeszłam zastałam tam moja Mamę Robiącą jajecznice a obok siedział mój   ukochany Tato ,siadając przy stole przywitałam się z moja mamą i tato i spokojnie czekałam na to Az moja mama nałoży mi jajecznice na talerz .gdy  już zjadłam poszłam na górę  w celu spakowania się do pracy  po skończonej czynności zeszłam na dół by się pożegnać z rodzicami gdy już to zrobiłam ubrałam na siebie mój ukochany płaszczyk i trampki  i wyszłam zamykając za sobą  drzwi
idąc  droga spotykałam zakochane pary trzymające się za ręce i całujących się idąc dalej zatrzymałam się koło parku by na chwile siadnąc  i pomyśleć nad moim życiem gdy wychodziłam z domu była 11.00 siedziałam tam 2 godziny wstałam bo już była późna  godzina przerwałam rozmyślenia i poszłam do pracy   po pracy postanowiłam się spotkać z moja przyjaciółka Beatka i pogadać z nią to z nią spędzę
2 lata w Anglii tak postanowiłam wyjechać do Anglii  ponieważ wiem ze Polska to piękny  kraj ale ja już mieszkam 18 lat tu i trzeba cos zmienić w swoim życiu  wyciągam telefon z kieszeni płaszcza i postanowiłam zadzwonić do Beatki by po prosić ja o spotkanie 
Rozmowa telefoniczna :

Ja: halo kochana  moja możemy się spotkać  u mnie wieczorem chciałam pogadać z Toba 
Ona :oczywiście skarbie to o której mogę wpaść
Ja :18.30 może być
Ona :ok to wpadnę do ciebie na razie skarbie :P 

Po skończonej rozmowie udałam się do domu by powiadomić
Mamę o przyjęciu  Beatki .gdy weszłam do domu nikogo nie zastałam
Tylko kartę zostawianą  na stole „kochanie ja i tata wrócimy późno  odgrzej sobie kolacje i po oglądaj jakiś filmy  
                                                                                   Kochamy  cie  Mama i tata  :*                                                                                                                                 
                                                                                
Po przeczytaniu kartki postanowiłam przygotować cos do picia i jedzenia przed spotkaniem moim i Beaty
Zrobiłam kanapki i nalałam do szklanek mój ulubiony sok marchwiowy i wszystko położyłam  na stole czekając na bet
Postanowiłam ze przygotuje jeszcze jakiś film w razie jak będziemy chciały po oglądać  cos po 30 min ktoś zadzwonił do drzwi wiec postanowiłam otworzyć i się przywitać a tam zastałam uśmiechnięta bet wiec w puściłam ją do środka siadłyśmy sobie na kanapie
Po zjedzeniu kanapek i wypiciu soku zaczęłyśmy gadać 

Rozmowa :

 Ja :tak właśnie sobie myślę co mogę zmienić  w swoim życiu i postanowiłam wyjechać z stąd na jakiś  czas odpocząć pomyśleć i chciałam się za pytać ciebie czy nie pojedziesz tam ze mną
Ona: jasne ze tak ale gdzie chcesz żebyśmy  pojechały
Ja :do Anglii
Ona : o to fajnie jak się cieszę nareszcie nasze marzenia się spełnia
Może tam spotkamy nasz ukochany zespół 
Ja: wszystko jest możliwe
Gdy po skończonej rozmowie postanowiłyśmy iść się przebrać i iść spać .


no of prolog skończony  zapraszam serdecznie  do czytania mojego bloga 
i  komentujcie na początek może 1 komentarz  do  rozdziału  pozdrawiam bloger-ka :p
dziękuje za na mowę  bez ciebie nie wiem co bym zrobiła i za wsparcie :p 
moja Beatka :P;*

A to dla ciebie Beatka piosenka na dzisiaj http://www.youtube.com/watch?v=HTy54hMMr44 


4 komentarze:

  1. Dziekuje kochanie ;***

    Ale to nie ty powinnaś dziękować tylko ja ty mnie ciągle wspierasz i rozmawiasz i nawet się wybierzesz ze mną na wakacje ;*** Kochanie


    a ta piosenka dziękujeeee ;****

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałaś kiedyś o znakach interpunkcyjnych? Aż nie chce się tego czytać ...

    OdpowiedzUsuń
  3. No prolog jest ok.
    Możesz tylko nie komentować tego wszystkiego .
    np.Zaczęłam rozmowę :

    -...
    Bez nagłówków (rozmowa lub ... telefoniczna)
    Ale według mnie jest ok.

    ~Ninka

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ! <33


    VasHappenin!?

    OdpowiedzUsuń