środa, 6 czerwca 2012

rozdział 23 - pytasz mnie dlaczego nie patrze ci w oczy...może dla tego że nie umiem już patrzeć w nie jak dawniej:(

czytasz =skomentuj to jest dla mnie bardzo ważne daje motywacje do następnego  rozdziału :)


Oczami kate :


Obudziłam się bardzo wcześnie podparłam się na łokciach by sprawdzić  która godzina
Mój zegarek wskazywał 7.30 nie mogłam spać co spowodowało ze postanowiłam
Wstac po chwili kierując się w stronę łazienki zabierając moje rzeczy na przebranie
Po 20 minutach byłam już przebrana wyszłam z łazienki nie miałam ochoty spotkać go tam
Po tym co mi powiedział wczoraj nie mam go ochoty widzieć  na oczy po 20 minutach
Zeszłam na dół by zrobić siebie śniadanie ale w  drodze do kuchni spotkałam na schodach
Liama zastanawiało mnie co on tak wczeszcie Robi na nogach , podszedł do mnie od tyłu i sie we mnie wtulił
Kiedy się do mnie przytulał poczułam się potrzebna komuś ,kochana po chwili postanowiłam ze  Się go zapytam :

-Liam co teraz będzie ,ja nie chce byś z kim kto mnie ranił cały czas –powiedziałam prawie płacząc
*Kate posłuchaj mnie teraz uważnie wiem ze nigdy nie będzie po miedzy nami nic ale wiedz ze ,cholernie cie kocham i nigdy nie przestane ,zrobię  wszystko byśmy byli razem ,jeżeli ze chcesz a teraz Chodź tu   –powiedział przytulając mnie do siebie
-Liam posłuchaj mnie teraz uważnie :wiem jestem dziwną dziewczyna i wiem o tym ,ale nie chce strącić osoby na której mi cholernie zależy i powiem ci tyle– powiedziałam przybliżając się do niego
Lekko całując go w usta ,on oczywiście  odwzajemnił pocałunek i przez bardzo długą chwile
Całowaliśmy się  wyszeptałam mu do ucha :
-Wiec co liam ja ciebie tez –powiedziałam
*To się cieszę –powiedział całując mnie w czoło 

Po 20 minutach siedzieliśmy już w kuchni Liam postanowił ze to on zrobi nam śniadanie  wiec się zgodziłam ,ja w tym czasie usiadłam sobie na blacie w kuchni machając nogami po nie całej chwili
Śniadanie było zrobione było naprawdę pyszne po przyrządzeniu śniadania . Liam podszedł do mnie i ciągną mnie z blatu podnaszać  za uda ,i postawił na podłogę .po zjedzonym śniadaniu zasiedliśmy
Przed tv ,właśnie  leciał teledysk chłopaków  patrzyłam się na liama jak się cieszy uśmiechając się
Po 2 godzinach oglądania tv postanowiliśmy iść do siebie ,na schodach niestety spotkałam nialla
I resztę na nialla byłam wściekła jak on mi mógł to zrobić ominęłam go bez żadnego słowa ciągnąc
Liama za rękę w stronę jego pokoju nie chciałam być w tym pokoju z niallem dużo wspomnień których na razie nie jestem wstanie zapomnieć  doszliśmy do jego pokoju zamykając  przy tym drzwi do pokoju, siadałam na łóżku  i po prostu się rozpłakałam nie potrafiłam już wytrzymać  tego ze najważniejsza osoba  mojego serca powiedziała takie słowa które potrafiły mnie zranić tak głęboko
Jak nikogo innego, nagle poczułam kogoś rękę na ramieniu poczułam męskie perfumy tak to był Liam
Wrócił do siebie do pokoju,  tuląc się do niego zrozumiałam ze on jest najważniejsza osobą w moim życiu dla kogoś czuje się ważna i potrzeba. Wiedziałam ze on  mnie nie rani i byłam tylko jednego pewna ze chce być z nim i ze go kocham jest dla mnie przyjacielem i najlepszym chłopakiem na ziemi
I za myśleń wyrał mnie mój przyjaciel :

*Kate posłuchaj mnie teraz czy możesz się obrócić  –powiedział
-Jasne ze tak słucham –powiedziałam
*Wiesz ile dla mnie znaczysz i chciałem się zapytać ciebie czy się zgodzisz zostać moją dziewczyna –powiedział patrząc się na mnie oczami ze shreka
-Oczywiście ze tak –powiedziałam i lekko go pocałowałam
Po nie długim czasie zasnęliśmy w siebie w tuleni


 Oczami Anne(Em)-obudziłam się była 10 godzina wstałam prześcigając się oparłam się na łokciach
Postanowiłam ze porozmawiam z harrym bo zaczynam coś do niego czuć ale nie wie czy on do mnie czuje to samo ,a z reszta co taka dziewczyna jak ja będzie znaczyć  dla niego takiej gwiazdy ,przecież  on może mnie wszystkie ,dlaczego niby żeby mną miałby być po 20 minutach z tym zamiarem skierowałam się do łazienki po chwili przebrana i uczesana wyszłam z łazienki ,gdy byłam już na korytarzu zauważyłam nialla parzącego się na kate która idzie ciągnąć liama za rękę  a za mną za raz pojawiła się Reszta po zjedzonym śniadaniu  które jak przypuszczam zrobił nasz daddy odłożyłam
Naczynia do zmywarki ,już miałam odejść gazu harry mnie zatrzymał mówiąc :

*Em proszę zaczekaj możemy porozmawiać- powiedział robiąc przy tym taką słodką minkę
-Jasne ze tak ja tez chciałam z Toba dzisiaj porozmawiać -powiedziałam
I po chwili kierowaliśmy się jego pokoju tą cisze przerwał harry mówiąc :
*Em posłuchaj mnie chciałem ci powiedzieć cos ważnego ,wiem uznasz ze taki sobie gwiazda jak ja
Może mieć wszystkie ,tak to prawda ale nie dawno moje serce skradła pewna dziewczyna
Która jest śliczną i ma fajną osobowość którą mnie urzekła jest bardzo miłą, sympatyczna dziewczyną
Która wie czego chce ale czasami się gubi i mam nadzieje ze ona czuje to samo ,naprawdę pokochałam te dziewczynę z całego mojego serca –powiedział
-Harry a nie wiedziałam dobrze już nie ważne życzę szczęścia z nią kimkolwiek ona jest –powiedziałam chciałam już odejść ale harry mnie znowu zatrzymał mówiąc
*Em ty nie rozumiesz tą dziewczyną jesteś ty od pierwszego dnia w którym cie ujrzałem spodobałaś mi
Się ,chciałem żebyś  zwróciła na mnie uwagę i teraz dopiero to zrozumiałem ze się w tobie zakochałem I ma nadzieje ze się zgodzisz .czy zostaniesz moją i tylko moją dziewczyna –powiedział
A ja stałam i patrzyłam się na niego po chwili się ocknęłam  mówiąc :
-Tak oczywiście zostanę twoją dziewczyna i harry ja ciebie tez kocham –powiedziałam
On tylko podszedł do mnie i złączył na moich ustach namiętny pocałunek ,odwzajemniłam go
Całowaliśmy się dłuższą chwile gdy nagle do pokoju wparował wściekły niall mówiąc:
*Wiesz co nie spodziewałem się tego po niej ,i wiesz co cieszę się ze nie jest już moją dziewczyną bo to była zwykła dziwka i nie mam ochoty na nią patrzeć się dłużej ,ale po chwili zauważył ze harry nie jest
Sam i powiedział:
*Przepraszam stary bardzo mi jest przykro ze wam przeszkodziłem i już mnie nie ma –powiedział i wyszedł
Patrzyliśmy się na siebie przez minutę i usiedliśmy na łóżku rozmawiając i się śmiejąc przytuleni do siebie zasnęliśmy



Oczami Beth (bet)-wstałam bardzo spocona i zlana potem a to przez to ze śnił mi się koszmarny sen
W którym było ze zayn mnie zdradził i przepraszam mnie za to ,ale później  się okazało ze z tą co mnie
Zdradził ma dziecko załamałam się myśląc ze nie potrafię bez niego żyć szybko wzięłam nóź do reki i przecięłam sobie po nadgarstku po chwili wszyscy o prócz niego stali na de mną i mówi coś czego nie zdożyłam usłyszeć ponieważ się obudziłam wstałam z wielkim hukiem krzycząc :

-Nie nie zayn nie rób mi tego proszę cie –powiedziałam nagłos          
Mój chłopak to usłyszał poparzył się na mnie mówiąc :
*Kochanie spokojnie nie bój się już się jest wszystko dobrze ,to tylko zły sen –powiedział
Po 20 minutach uspokoiłam się i postanowiłam wziąć prysznic po przebraniu się i uczesaniu
Wyszłam z łazienki pod którymi stał już mój chłopak
Po przebraniu się zeszliśmy na śniadanie idąc do kuchni spotkałam na schodach kate ciągnęła liama za rękę patrzyliśmy się na nich jak od chodzą dobrą minutę a wszystkich miny wnioskowały tylko WFT...
Ale napotkałam wzrok nialla który parzyła się na nich z pogardą i zemstą przy tym uśmiechając się
Po zjedzonym śniadaniu odłożyliśmy wszyscy naczynia do zmywarki Harry i Em gdzieś się zmyli
Lou pojechał do Eleonor .A Niall siedział przed telewizorem postanowiliśmy z zaynem dołączyć do niego
Ale po chwili  wyleciał z salony wkurzony i pobiegł do pokoju hazzy  po niecałych 20 minutach przyszedł do salonu i siadną  sobie na kanapie wcinając Zelki które trzymał w ręce
Po 3 godzinach oglądania i rozmawiania oddaliśmy się do swoich pokoi (ja ,Zayn i Niall)po minucie
Zamknęły się   drzwi od pokoju nialla . a my z zaynem udaliśmy się do swojego pokoju
Po 20 minutach wtuleni w siebie daliśmy się porwać  obiciom  morfeusza …





Uff mam nadzieje ze się spodoba mój 23 rozdział
I musze powiedzieć ze przy tym rozdziale napracowałam się bardzo ciężko
Cały dzien.  pisałam i nie mogłam nic wymyśleć to przez chwilowy brak weny
Której mi zabrało ale mam nadzieje ze z następnych rozdziałach mi dopisze szczęście
I uprzedzam będzie się działo dużo wrażeń ,kłótni ,sprzeczek , ale nie martwcie się wszystko zakończy  się
Dobrze .czekam na wasze opinie i  komentarze do rozdziału
Całuje bardzo gorącą wasza blogerka :P



a teraz zdj naszych chłopców :

ten rozdział dedykuje moim dwóm wariatkom które kocham na życie i dziękuje ze dajecie mi tyle siły codziennie i oczywiście dla Kamili która urzekła mnie swoją osobą 
dzięki dziewczyny za to ze jesteście ze mną :**
 Beth i Em i Kamila ;*:P

5 komentarzy:

  1. Jezzu się dzieje <333
    I dziękuje za to, że o mnie pamiętasz ty moja kochana wariatko <33
    Nie mogę doczekać się następnego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojjj kochanie jak zwykle zajebisty !! ;**
    Nie umie się doczekać next'a ;***

    No pisz pisz bo nie wyrabiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. jaram się *_*
    zapraszam na mojego bloga gdzie własnie pojawił sie 28 rozdział :)
    http://galaxy-strawberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. doooobry rozdział ! <3
    to wyznanie, było takie MEGA,MEGA w stylu Hazzy . aaaaaaaaw *.*
    kiedy kolejny?<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Awwww Kate jest z Liamem i Hazzus też już zajęty mega kochanie rozdział czekam na kolejny. :)

    Kocham :****

    OdpowiedzUsuń