niedziela, 10 czerwca 2012

rozdział 26-Nie nauczyłam się na ten test, zwany życiem. A tu nie da się ściągać. Wybacz¦

czytasz z komentuj :P


Oczami kate :

Obudziłam się bardzo wcześnie  nie chciałam budzić nikogo wiec skierowałam Się bardzo cicho
Do łazienki po przebraniu i uczesaniu wyszłam ,kierując się do kuchni po zejściu do niej .
Postanowiłam ze jem dzisiaj płatki jak dawniej po zjedzeniu śniadania postanowiłam ze
Po oglądam tv po 3 godzinach oglądania znudziło mi się stając poczułam ręce Liama na mojej talii
I zanim całą resztę skierowali Się do kuchni po zjedzonym śniadaniu przez nich usialiśmy przed TV
Postanowiliśmy ze zrobimy sobie dzisiaj maraton filmowy po 4 godzinach oglądania filmów udaliśmy się do swoich pokoi po 5 minutach Ja  z LI leżeliśmy już w łóżku przytuleni do siebie po chwili oddaliśmy się do krainy snów ..

Oczami beth :

Obudziłam się ,zegarek wskazywał godzinę 1o pociągnęłam się na łokciach by nie obudzić mojego chłopaka skierowałam się do łazienki przebrana i uczesana ,kiedy wychodziłam z łazienki
Mój chłopak był już ubrany i siedział na łóżku z telefonem  w ręce skierowaliśmy sie do kuchni
Po jedzonym śniadaniu ,siedzieliśmy w domu do wieczora oglądaliśmy filmy po oglądaniu wszystkich filmów jakie tylko Można obejrzeć udaliśmy się do swoich pokoi by odpocząć
Po 20 minutach byliśmy już w swoim pokoju przebrana w koszule mojego dj.Malika  położyłam się
Koło niego przytulając po chwile odpłynęliśmy do krainy morfeusza …



Oczami Anne(Em )-kiedy się obudziłam było jeszcze ciemno dzisiaj jakoś nie mogłam się wyspać
Śniło mi się ze jestem w lesie ,pewnie zostałam porwana biegłam i krzyczałam ale nikt mnie nie słyszał  po obudzeniu się byłam cała mokra zerwałam się z łóżka i poszłam do łazienki się ogarnąć
Po 20 minutach byłam już przebrana i uczesana i po chwili skierowaliśmy się do kuchni po jedzonym śniadaniu zasiadaliśmy przed TV po pozna oglądaliśmy filmy po obejrzeniu wszystkich skierowaliśmy się
Do swoich pokoi po 20 minutach leżałam koło mojego chłopaka mocno się do niego tuląc
Po chwili odpłynęłam do Kariny snów …


Mam nadzieje ze wam się podoba czekam na wasze komentarze i opinie
Kolejny rozdział pojawi się już dłuższy te dwa rozdziały dzisiaj pisałam na szybko bo rodzice mi dali ultimatum godzina dziennie szkoda :/ale postaram się was nie zawieść
Pazdro wasza blogerka 

zdj chłopaków :
  

                                                     nasz kochany Niall :P
                                                         



                                                                     Lou :P


do następnego razu 
pozdrawiam  wasza bloger-ka :P

7 komentarzy:

  1. Fajny rozdział ale troszkę mało akcji .. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. O Niall jest słodki z tą gitarą.
    Ale wracając do bloga: Jest po prostu świetny.
    Nie zgadzam się!
    Wcale nie mało akcji ujęłabym to inaczej!
    Po prostu krótki rozdział.
    Ale za to jaki mega!!! ♥
    U mnie nowa notka, miło by było gdybyś dodała się do obserwatorów.
    http://book-z-nami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zajebiste <3
    zapraszam do mnie gdzie ukazał się 29 rodział
    http://galaxy-strawberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdział jest mega kochanie ja już z utęsknieniem czekam na kolejny ! :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Aha mam coś co zdaje mi się, że cię zainteresuje. (Jeśli nie to nie musisz schodzić), stworzyłam nowego bloga o 1D: http://one-direction-zayn.blogspot.com/ Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny! Czekam na nn :)


    fallinhappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny ;)
    + dopiero zaczynam pisać nowe opowiadanie, jeśli masz ochotę poczytać to zapraszam: http://spelnionemarzenia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń