piątek, 6 lipca 2012

rozdział 30 -Nie boisz się spróbować jeszcze raz - boisz się cierpieć z tego samego powodu.


Oczami Kate :

Obudziłam sie ,podciągając na łokciach w celu sprawdzenia godziny która wybijała ja zegarku 10 postanowiłam wstac z lóżka i skierować się do łazienki w celu ogarnięcia mojej buźki  po 10 min byłam już w łazience po skończonej toalecie wyszłam ubrana i uczesana, wtedy zobaczyłam ze Liam już nie śpi tylko uśmiecha się do telefonu pewnie odpisywał fanom wiec, podeszłam  do niego i dając mu buziaka w usta ,skierowałam się z nim do kuchni ,gdzie wszyscy siedzieli już ,usiadłam po miedzy Harrym a Liamem i zaczęliśmy jeść śniadanie przygotowane przez Lou mam nadzieje ze będzie jadalne po podaniu przez naszego Boo Bear’a jajecznicy na nasze talerze zaczęliśmy próbować jego dzieło , nawet  było jadalne po zjedzeniu przez nas śniadania odłożyliśmy naczynia do zmywarki .postanowiliśmy ze po oglądamy TV później zrobimy obiad a następnie  pójdziemy do kina wszyscy
Po chwili wszyscy siedzieli na : Ja ,Liam ,Niall na kanapie Harry z Em na fotelu ,Zayn i Beth siedzieli na drugiej kanapie a lou przytulał się do poduszki .zaczęliśmy oglodac film który miał nazwę król lew
Nie mogę tego filmu on jest strasznie wzruszający po chwili jak zawsze Lou poszedł do Harrego się Tulic mówiąc :

-Harry skarbie dlaczego do mnie nie przyjdziesz wiesz ze jesteś Tylko mój ,nie jej –powiedział patrząc na Em która popatrzyła się uśmiechając
*Tak lou wiem ze jestem tylko twój i zawsze będę ale ty masz tez dziewczynę i powinieneś teraz nią siedzieć tutaj a nie –powiedział Harry
-Tak wiem Eleonor jest zajęta teraz i nie może przyjechać ,wiesz co ty przynajmniej mnie przytul ,Em pozwolisz –powiedział patrząc się na Em ,która powiedziała :
*Dobrze lou możesz sobie mojego miska wziąć wypożyczam ci go na 2 godziny ,później on wraca do mnie –powiedziała
-Dobrze i dziękuje ci Em –powiedział przysiadając się do Harrego i Em
Po chwili wróciliśmy do oglądania filmu gdzie była scena śmierci przy którym mój ukochany zaczął płakać i mówić :
-Dlaczego on umarł ,dlaczego –powiedział Li
*Oj skarbie to tylko film ,nie przejmuj się tym tak dobrze –powiedziałam
Po skończonym filmie postanowiliśmy się udać do kina po 15 minutach wyszliśmy z domu zamykając przy tym drzwi…

Oczami Beth :

Kiedy zamknęłyśmy drzwi ,skierowałyśmy sie w stronę parku bo tam jest krótsza droga wiodąca Do kina patrzyłam jak Kate z Li szli za ręce i uśmiechając się do siebie patrzyli sobie w oczy ,ja tez dziękuje bogu ze mam Zayna bo jak by  nie on  nie znałabym co to miłość ,Oczywiście ja z zaynem idąc z  styłu rozmawiając i się śmiejąc po nie długim czasie całą grupą doszliśmy pod kino gdzie było dużo paparazzi  ,postanowiliśmy iść z drugiej strony budynku gdzie znajdują się tylnie drzwi po chwili
Otworzyły się za nimi stał jakiś napakowany facet wpuścił nas mówiąc:

-Życzę udanej zabawy i fajnego filmu chłopacy-powiedział

 ,weszliśmy do naszego pomieszczenia gdzie były nasze miejsca gdy weszliśmy do środka Az mnie zatkało ,cały wystrój wyglądał jak nasz salon tylko w innym kolorze usiedliśmy sobie na kanapach
Oglądaliśmy długa chwile gdy nagle najstraszniejsza chwila w filmie była jak dla mnie .przytuliłam się do Zayna zakrywając ręką twarz nie chciałam na to patrzeć po 20 min film dobiegł końca , Powoli zaczęliśmy się zbierać do wyjścia ,gdy już wyszliśmy z kina kierowaliśmy się w stronę parku, idąc powoli całą grupą wygłupialiśmy się i rozmawialiśmy po 15 min wyszliśmy z parku ,byliśmy już prawie pod domem ,po chwili doszliśmy do niego otworzyłam drzwi wchodząc do niego a za mną reszta oczywiście .zamknęłam drzwi i udałam się  z moim chłopakiem do naszego pokoju .po chwili zasnęliśmy przytuleni do siebie … 

Oczami Anne(Em):

Kiedy wyszliśmy z kina ,oczywiście nie dało się iść spokojnie bo przy nich to nie możliwe ,kiedy wyszliśmy z parku i prawie byliśmy przed domem Hazza złapał mnie mówiąc ze będę latała
Ja tylko po patrzyłam się w jego przepiękne zielone Oczki mówiąc :
-Kochanie nie zrobisz mi tego –powiedziałam
*Oczywiście ze zrobię Em kochanie –powiedział i po chwili byłam przełożona przez jego ramie i niósł mnie całą drogę oczywiście przerwałam mu mówiąc:
-Mój drogi Haroldzie nie będzie tak puść mnie już rozumiesz –powiedziałam
*Nie kochanie puszcze cie dopiero jak dojdziemy do domu rozumiesz –powiedział
-Nie Hazza ty puścisz mnie teraz bo będzie z tobą źle –powiedziałam lekko zła
*Nic mi nie zrobisz –powiedział śmiejąc się
-A pewny jesteś mogę ci zrobić to np. ze nie będzie sexu przez miesiąc Hehe  –powiedziałam
*Em kochanie nie zrobisz mi tego –powiedział puszczając mnie przy naszych drzwiach
Kiedy weszliśmy  Kate i Liam poszli do swoich pokoi ,tak samo Beth i Zayn A Lou i Niall podobnie
Tylko ja z Harrym zostałam po chwili chciałam iść do naszego pokoju ale niestety mi się to nie udało
Ponieważ Hazza zatrzymał mnie mówiąc :

*Kochanie ty nie mówiłas poważnie prawda –powiedział
-Niestety harry mówiłam poważnie –powiedziałam łapiąc go za rękę i udając się do naszego pokoju
Po  5 min leżeliśmy już w łóżku przytuleni do siebie oddaliśmy się w obiecia morfeusza ….

************************************************************************
Przepraszam was moi kochani ze nie dodawałam rozdziału ale miałam dużo na głowie rodzinka która przyjechała do mnie nie spodziewanie mam nadzieje ze wam się spodoba i czekam na wasze komentarze i opinie ,Postaram się dodawać rozdziały co 2 dni
Jeszcze raz przepraszam .Wasza blogerka J

Fotki chłopaków :
                                                                 Hazza :)
                                                            Liam :)
                                                                Zayn :)
                                                                 Lou :)
                                                                     Niall :)
                                                              chłopaki :)

5 komentarzy:

  1. No nareszcie dodałaś rozdział ;]
    Zajebisty ;)
    Czekam Nn ;*

    I teraz piszesz rozdział na naszego bloga ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. No i jest wreszcie kolejny!!! Teraz szybko dawaj kolejny! :D Boski jest kocie :*****

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie że już dodałaś rozdział i że będą co 2 dni. Ten jets świetny. Czekam na kolejny i zapraszam do mnie:
    http://cetrii-youaremyheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow , genialny . d_b
    Zajebiście piszesz ^^
    Czekam na nexta :D
    Obserwujemy ?
    http://nextlevelxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny jak zawsze ^^
    Czekam na następny bo nie umie się doczekać co dalej!

    No czekam pisz pisz ;**

    OdpowiedzUsuń