czwartek, 31 maja 2012

rozdział 22-Nie liczy się nikt, prócz Ciebie...jesteś gwiazdą na mym niebie ;)


czytasz to skomentuj :

Oczami Kate :
Obudziłam się bardzo wcześnie ponieważ obudziły mnie kłótnie liama i nialla od czasu kiedy
Jestem znowu z niallem oni się kłócą nie mam już na to sił i musze coś zrobić już   nie długo
Będę musiała wybrać jak do tego dojdzie .Wstałam z łóżka i skierowałam się do łazienki po
20 minutach wyszłam ubrana w to :
Białą bokserkę  czarne rurki i na to niebieską marynarkę  i do tego trampki i wychodząc z łazienki
Skierowałam się do kuchni będąc na schodach usłyszałam kawałek ich rozmowy :

-Wiesz co ty naprawdę   jesteś  głupi czy takiego udajesz widzę ze najchętniej chciałbyś z nią być .Ale widzisz ja jestem z nią i nie pozwolę byś był z nią wiem ze ja zraniłem kiedy mnie potrzebowała –powiedział liam
*Ale kiedy ty z nią byłeś to we mnie się coś gotowało i postanowiłem się na niej odegrać i zrobić  tak jak ona zrobiła po prostu i wiesz ze wtedy uświadomiłem sobie ze ona wcale nie jest dla mnie ,ale wiesz co kochałem ją nad Zycie a teraz jest pomiędzy  na mi sztywno a wiesz dlaczego bo ty jesteś przyczyna –powiedział niall
Chyba się przesłyszałem możesz to powiedzieć jeszcze raz jak mogłeś jej to zrobić  ona sobie na to nie zasłużyła po traktowałeś ją jak zabawkę którą pobawiłeś się chwile i co teraz zostawisz ją jak psa .
*Wiesz co nie mogę uwierzyć ze ona cie kocha jak nie wiem kogo i nie mogę w to uwierzyć ze ty ją tak traktujesz ,przy niej jesteś miły i ogólnie a tak jak jesteś z nami jesteś inny może ty ją zdradzasz co –powiedział liam
-No to uwierz bo to się nie zmieni a co do niej to ją kochałem ,a jak chodzi o zdradę to tak ale parę dni temu musze ci powiedzieć  poznałem taką ładną dziewczynę i nie wiem czy mam się z nią umówić –powiedział niall
*Wiesz co stary nie rozumie cie i rób tak jak chcesz ale nie pozwolę  ci jej skrzywdzić znowu  rozumiesz –powiedział liam
-Wiem o tym –powiedział
Jak mogłeś mi to zrobić i tak pozwalam ci się z nią umówić i powiedz mi teraz prosto w oczy ze nigdy mnie nie kochałeś i byłam dla ciebie tylko przygoda powiedz  mi to –powiedziałam
*To nie tak kate po prostu yy –zaczą się tłumaczyć
-No powiedz to o jedno cie tylko proszę żebyś to powiedział-powiedziałam
*Nie mogę tego powiedzieć  zrozum –powiedział
-Dobrze jak chcesz –powiedziałam
I skierowałam się do naszego pokoju po 20 minutach leżałam już na łóżku płacząc
Po chwili udałam się do krainy snów.

Oczami Beth :


Obudziłam się była 10 rano przetarłam lekko oczy i podciągnęłam się na łokciach by nie obudzić mojego chłopaka po chwili skierowałam się do łazienki po 20 minutach przebrana i uczesana w koka
Wyszłam z łazienki ,zeszłam na śniadanie wychodząc z naszego pokoju po patrzyłam jeszcze raz na mojego chłopaka spał tak słodko po zejściu do kuchni usiadłam na krześle o bok lou
Po chwili pojawił się w kuchni mój ukochany i pocałował mnie na dzien. dobry ,po tym usiadł koło mnie i po zjedzonym śniadaniu daliśmy naczynia do zmywarki i usiedliśmy przed telewizorem
Oglądając jakiś film po 2 filmach liam włączył jeszcze jeden dochodziła godzina 14 a my ciągle siedzieliśmy i oglądaliśmy film niesamowite by było gdyby lou i harry nie komentowali wszystkich filmów po 3 godzinach skończyliśmy na seans filmowy zjadłam kolacje i udałam się do naszego pokoju
Z zaynem po 20 minutach leżeliśmy  w siebie wtuleni po chwili udaliśmy się w obiecia morfeusza .


Oczami Liama :


Wiedziałem ze tak będzie ,ze on ją skrzywdzi, nienawidzę go za to ale wiem traktuje go jak brata ,ten idiota nie wie jaka jest dla mnie ważna ,ale postaram się o nią  ja to już widzę po całym dniu
Poszedłem do siebie po 20 minutach udałem się w obiecia morfeusza ..


Oczami Em(Ani):

Spałam sobie spokojnie i śnił mi się taki śliczny sen o mój boże ten sen dotyczył harrego który starał się o mnie no nie wyrabiam ten harry styles z one Direction chciał ze mną chodzić ,nie mogę w to uwierzyć ale na moje nie szczęście był to tylko sen po zjedzeniu śniadania postanowiliśmy po oglądać filmy taki mały seans  filmowy po obejrzeniu filmów poszliśmy wszyscy do swoich pokoi ja po 20 minutach byłam u siebie po chwili udałam się w ramiona morfeusza ..

************************************************************************

Dziękuje  za tyle wyświetleń bardzo dziękuje z całego mojego serduszka i mam nadzieje ze
Was nie zawiodłam  i cieszę się ze ktoś czyta mojego bloga i komentuje ,oczywiście czekam na wasze komentarze i opinie do rozdziału ..
Mam małą niespodziankę dla was o to zdjęcia  chłopaków :

 Nie Liam  nie rób mi tego proszę 
 






ładnie wyglądają nie prawd-aż ma nadzieje ze wam się spodoba 
stawiam zasadę do następnego rozdziału 10 komentarzy =NN 

mam nadzieje ze zdj się podobają życzę wszystkim wszystkiego najlepszego w jutrzejszym dniu dziecka wiem sama już nie mogę świętować ale za to wy możecie i 
mam nadzieje ze spędzicie miło dzień :)
pozdrawiam wasza bloger-ka do następnego razu 

ten rozdział dedykuje moim dwóm zajebistym osobą Beth i Anne :* I wszystkim osobom którzy czytają mojego bloga 





7 komentarzy:

  1. Biedna Kate ...
    I znowu Niall ... pfff ;(
    Co ja będę się rozpisywać ...
    Cudny rozdział jak zawsze <33
    Czekam NN
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne <3
    zapraszam do komentowania 26 rozdziału :)
    galaxy-strawberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocie rozdział jak zawsze zajebisty czekam na kolejny :***
    Kocham cię :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie jak zwykle biedna Kate ;**

    A fotki boże Liam powieszę cię za Zayn'a ! nie odciągaj mojego męża od lustra dla mnie się stroił!!!

    Czekam na NN ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam do siebie na rozdział 11 ;3
    www.paradise-with-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! :) Czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Siema zapraszam do siebie na szósteczkę.!
    http://magicworldwithonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń