sobota, 26 maja 2012

rozdział 21 -A potem nie mówiłam już nic i pocałunkami tłumaczyliśmy sobie to wszystko, na co brakuje słów. :)

Czytasz =komentuj to da mnie bardzo ważne mobilizuje do dalszego pisania :P



Oczami kate :



Obudziłam się bardzo wcześnie była godzina 8 nie mogłam już zasnąć ponieważ śnił mi się bardzo dziwny sen w którym ja i niall nie byliśmy znowu razem ale za to byłam z liamem który walczył o mnie z niallem i mało co Się nie pozabijali przeze mnie mało co się zespół nie rozpad wstałam z łóżka podpierając  się na łokciach miałam nadzieje ze ten sen był tylko snem i nigdy się nie wydarzy  dopiero co pogodziłam się z niallem którego kocham ale za równo do liama czuje teraz coś w postaci więcej niż przyjaźń czy to jest możliwe żeby kochać obu chłopaków w jednym czasie po chwili udałam się do łazienki po 20 minutach ubrałam się i wyszłam na dół do kuchni siedzieli tam wszyscy ale po chwili zauważyłam ze brakuje jednej osoby mianowicie liama to wszystko przez mnie dlaczego on musiał się
Zakochać we mnie nie chce wybierać  po miedzy moim chłopakiem aa najlepszym przyjacielem bo wiem ze jak podejmę decyzje to będę musiała wybrać jednego z nich przy tym ich raniąc a  nie chciałam tego by ktoś przeze mnie cierpiał dlatego postanowiłam wyjaśnić to z nim musze wiedzieć
Czy naprawdę  mu na mnie zależy i mnie kocha wychodząc z kuchni poczułam jak ktoś mnie łapie za nadgarstek i mówi :

-Kochanie poczekaj gdzie idziesz chodź na śniadanie zjedz razem z nami –powiedział
*Niall zaraz przyjdę tylko jeszcze po kogoś pójdę  dobrze –powiedziałam dając mu buziaka w usta
-Dobrze to ja czekam na ciebie –powiedział
Po wejściu do pokoju wzięłam mój telefon i chciałam zejść na dół ale poczułam kogoś ręce na mojej talii obróciłam się i zobaczyłam liama który jest bardzo blisko mnie za blisko przecież  teraz byłam
Z niallem nie mogłam mu tego zrobić wiec powiedziałam :

-Liam wiesz ze jesteś dla mnie ważny i zawsze będziesz i wiec ze cie kocham ale jestem teraz z niallem nie mogę mu tego zrobić
*Ale ty nie rozumiesz co ci zrobił miał cie w dupie gdy ty cierpiałaś i wiec ze ja się nie podam będę o ciebie wałczyć  póki starczy mi sił o moja miłość jestem wstanie zrobić  wszystko ci jest tylko możliwe  -powiedział 

-Wiem co mi zrobił i pamiętam o wszystkim  ale co ma zrobić zostawić jego wybrać ciebie i później przez mnie rozpadnie się zespół bo któryś z was odejdzie nie chce tego rozumiesz –powiedziałam 

*Ale zrozum cholernie mi na tobie zależy kocham cie jak nikogo innego i chce spędzić z Toba całe Zycie,Ale nie mogę patrzeć czasami jak całujesz jego mojego
  najlepszego przyjaciela kiedy mnie od środka.
Rozwala widząc was szczęśliwych gdzie ja mógłbym być na jego miejscu –powiedział 
-Wiem liam i nie z niosę jak ktoś przez mnie cierpi to tak jakbym straciła kogoś na kim mi cholernie zależy pamiętaj ze możesz na mnie zawsze liczyć bez względu co się stanie dobrze a teraz idz zjedz śniadanie a ja zaraz do was zejdę –powiedziałam
*Już ide kate zrób coś dla mnie przytul mnie teraz i tu –powiedział

Po chwili przytuleni do siebie trwaliśmy parząc  sobie w oczy widziałam w jego oczach
Zal ,smutek ,ból i rozczarowanie ale wiem ze się nie podda i wiem ze będzie walczył
A ja mu nie będę zabraniać  tylko nie chce żeby ktoś cierpiał z mojego powodu
Po 10 minutach on wyszedł a ja skierowałam się w stronę  kuchni gdzie wszyscy siedzieli i mówili coś do siebie przeszłam koło mojej przyjaciółki beth siedziała tuląc się do zayna i szepcząc czułe słówka
Kiedy byłam już koło lodówki wzięłam mleko z szafki wyciągnęłam miskę i płatki i po chwili zaczęłam jeść  moje śniadanie po 10 minutach skończyłam śniadanie włożyłam naczynia do zmywarki
I udałam się bez słowa na kanapę włożyłam w uszy słuchawki i odpłynęłam po 20 minutach słyszałam jakieś głosy nad mną podniosłam się z kanapy na której leżałam  i usłyszałam kawałek rozmowy :

-Co ty sobie wyobrażasz  ze będziesz sobie z nią flirtować ile tylko wlezie i myślisz ze ja tego nie widzę jak na nią patrzysz wiem ze coś do niej czujesz ale wiedz ze ona jest moją dziewczyna i nie pozwolę  byś się na nią więcej parzył zrozumiałeś –powiedział niall
*Nie to ty Nie rozumiesz ona nie jest przedmiotem który możesz przesuwać kiedy ci się podoba kate jest fajną dziewczyną która ma uczucia wiec nie traktuj jej jak rzecz bo kiedyś ja stracisz na zawsze i nie będziesz wstanie jej odzyskać  bo takim zachowaniem jak ją potraktowałeś nie dawno skrzywdziłeś ją i to bardzo ona cierpiała i nadal w głębi serca cierpi-powiedział liam
Postanowiłam się wtrącić powiedziałam :
-A wiecie co dla was jestem tylko pieprzoną zabawką tak o dziękuje wam ze byłam tylko chwile potrzebna i wiecie co nie nie jestem zabawka nikogo a tym bardziej rzeczą którą można przesuwać
tak sobie kiedy się chce .Tak cierpię kiedy widzę ze najbliższe osoby traktują mnie jak jakaś zabawkę która i tak zaraz będzie bez użyteczna naprawdę nie mogę w to uwierzyć i jest mi przykro słysząc to –powiedziałam powstrzymując łzy które leciały
.Wybiegłam szybko na gore przebrałam się w dres założyłam słuchawki na uszy i włączyłam piosenke :
The Wanted –lie to me nie chciałam by wszyscy traktowali siebie jak wrogów po tej całej sytuacji z niallem w tedy kiedy posadził mnie o zdradę po prostu nie daje rady psychicznie postanowiłam ze pójdę do parku by nikt mi nie przeszkadzam wzięłam ze sobą ciepłą bluzę liama którą wzięłam przez przypadek pakując swoje rzeczy znowu do pokoju nialla założyłam ją i wybiegłam z domu przy tym krzycząc:

-Nie martwcie się. Wrócę późno dobranoc  -Powiedziałam zamykając za sobą drzwi
Kierując się do parku po 20 minutach dotarłam do parku siadając na jednej z ławek
Przez 2 godziny myślałam co mam zrobić dalej te przemyślenia przerwał mi Tel
Dzwonił niall ale nie odebrałam parząc na Tel zauważyłam ze mam 1 nie odebraną wiadomość
Od liama napisał ze „przykro mi ze tak wyszło nie chciałem tego wszystkiego żebyś się poczuła jak zabawka w naszych rekach moich i swojego chłopaka jeszcze raz przepraszam za wszystko ,kate ,Wróć do domu po porozmawiajmy proszę twój przyjaciel .
                                                                                                                                                                                                                                            Liam :* 

Po chwili postanowiłam wrócić do domu szłam parkiem i zrozumiałam ze nie mogę tak dalej.
Zaraz jak  przyjdę będę musiała pogadać z nimi dwoma i zdecydować z którym chce być jest to dla mnie strasznie trudna decyzja ,po 20 minutach byłam już prawie pod domem zobaczyłam .
Ze wszyscy siedzą i oglądają jakiś film szybko weszłam do środka na paluszkach udałam się w stronę
Schodów prowadzących do naszego pokoju zamknęłam za sobą drzwi i udałam się do łazienki .
Przebrać się po 20 minutach byłam już przebrana wyszłam z łazienki  kładąc się do łóżka  ułożyłam się
Po 5 minutach ułożona wygodnie w łóżku udałam się do krainy snów .

Oczami Harrego :

Dalej to samo ,obudziły mnie straszne krzyki nie dały mi spać zdenerwowany wszyłem z swojego pokoju by sprawdzić kto się tak kłuci zobaczyłem ze liam i niall kłócą się zapewne o kate której nie widziałem jeszcze od śniadania po nim udałem się do swojego pokoju postanowiłem ze nie pozwolę by zespół się rozpad dlatego ze oni nie Urmią się ze sobą dogadać ,byłem już koło nich powiedziałem
:
Wy jesteście nie normalni czy co przestańcie się już kłócić to jej nie pomoże podląc decyzji jak
Ogólnie podejmie  ,mówiłem dalej ale oni się dalej kłócili wiec dałem za wygrana ,niech się kłócą jak
Chcą ,po całym dniu zmęczony, udałem się do swojego pokoju.
 Po 20 minutach udałem się do krainy Snów



Oczami beth(bet)-obudziłam się w ramionach mojego chłopaka sięgnęłam po Tel na którym
Zegar pokazywał godzinę 10 rano wstałam cicho by nie obudzić zayna a on tak słodko spał ze
Nie chciałam go budzić ,udałam się do łazienki by się odświeżyć , po wyjściu przebrana i uczesana
Wyszłam i udałam się do kuchni gdzie wszyscy siedzieli o prócz mnie i zayna po chwili zjawił się mój chłopak i jedliśmy wszyscy śniadanie po 20 minutach po zjedzonym śniadaniu posprzątałam po nim
I udałam się do naszego pokoju o godzinie 14 zaczęliśmy oglodac jakiś filmy by się nie nudzić ,
az do wieczora po bardzo udanym dniu postanowiliśmy iść z zaynem do naszego pokoju .

Po 20 minutach leżeliśmy w łóżku przytuleni do siebie ,udaliśmy się do krainy snów .



Oczami Anne(Em )-wiedziałam ze to tak będzie ze będę im przeszkadzać
Obudziłam była godzina 9 rano lekko przeciągnęłam się ,i postanowiłam wstać
Po 20 minutach udałam się do łazienki po wyjściu przebrana i uczesana zeszłam na dół
do kuchni gdzie wszyscy siedzieli ,ale zaraz kate gdzieś poszła na chwile a po 10 minutach wróciła i siadła sobie jedząc swoje śniadanie po zjedzeniu postanowiliśmy po oglądać jakiś film ale skończyło się na tym ze oglądaliśmy parę filmów Az do wieczora po skończeniu  poszłam do siebie
po chwili leżałam na moim łóżku ,udałam się do krainy morfeusza .
************************************************************************
i jest następny rozdział 21 mam nadzieje ze wam się spodoba
wiem ostatnio nie pisałam i przepraszam waz za to miałam egzaminy i brak weny i nadal tak jest
i ma nadzieje ze to się po prawi czekam na wasze opinie i komentarze od następnego rozdziału
stawiam nową zasadę .pozdrawiam
wasza blogerka J
a o to zdj chłopaków :



8 komentarzy:

  1. Jakbyś mogła popracuj na interpunkcją i ortografią ,bo strasznie mnie to gryzie jak czytam.Ale to tylko moje zdanie :)
    łuuuuuuuuuuuuuh..Niall i Liam się kłócą ,a najbardziej na tym cierpi Kate. Biedna.

    OdpowiedzUsuń
  2. super <3
    zapraszam domnie gdzie WŁAŚNIE pojawił się 25 rozdział :)
    galaxy-strawberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ...
    Tylko mam ale:
    - Pisz imiona z dużych liter.
    - Interpunkcja
    - Ortografia

    Czekam NN
    Zapraszam do siebie
    http://kaiss-and-he.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jest ten rozdział trzymam kciuki żebby egzaminy ci dobrze poszły i żeby wena powróciła !
    Powodzenia
    XX

    OdpowiedzUsuń
  5. mega ! ;)

    zapraszam do siebie na siódmy rozdział ;3
    www.paradise-with-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Awwwww no i Kate i Niall znowu razem jupi ! ;D
    czekam na następny kochanie :):*

    Kocham <3 :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski :D Czekam na kolejny :)

    Zapraszam do obserwowania i czytania mojego nowego bloga, oczwyiście jeśli się spodoba: fallinhappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam na rozdział 8 oraz na głosowanie w sondzie ! ;3
    www.paradise-with-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń