niedziela, 13 maja 2012

rozdział 19- Nie patrz na innych oni nie są doskonali ;D


Czytasz skomentuj J


Oczami kate :

Obudziłam sie była godzina 6 rano podparłam się na łokciach i zobaczyłam przytulonego liama do mnie był to słodki widok byłam wykończona moje serce było złamane i ta cała sytuacja była dobijająca postanowiłam ze zejdę na dół póki wszyscy śpią jeszcze nie chce widzieć jego po chwili
Wstałam z łóżka skierowałam się do łazienki po 20 minutach wyszłam z łazienki ubrana w to :
http://www.photoblog.pl/oryginalfashion/95511046/43-pomocy.html włosy zaczesałam w niechlujny kucyk wychodząc z liama pokoju skierowałam się do kuchni by zrobić sobie
śniadanie po chwili wyciągnęłam sobie miskę nasypałam płatek zalałam mlekiem usiadałam na krześle i zaczęłam jeść po zjedzeniu śniadania włączyłam brudne naczynia do zmywarki i skierowałam się do liama pokoju by się dalej połążyć miałam w planach nie wychodzić z tego pokoju przez cały dzień podchodząc do łóżka delikatnie odkryłam kadrę i położyłam się koło liama  widziałam jak się uśmiecha po sekundzie ułożona zasnęłam .znowu obudziłam się była 11 godzina liama nie było koło mnie postanowiłam iść do łazienki ogarnąć twarz po 20 minutach wyszłam z łazienki siadałam sobie na łóżku i zaczęłam Myślec o tym wszystkim co wydarzyło się przez te parę miesięcy ,co zrobiłam źle
co ja tak naprawdę  tu robie nie powinno mnie tu być rujnuje ich Zycie i karierę po prostu nie dam rady tak dłużej najlepiej dla wszystkich by było jak bym nie żyła ale wiem ze nie mogę tego zrobić
będzie ich cholernie bolało to ze odeszłam od nich a nie chce ich widzieć smutnych i to mojego powodu po chwili moje przemyślenia przerwało pukanie do drzwi a  w nich stał liam i patrzył się na mnie tymi swoimi oczami powiedział :

-kate chodź do nas na śniadanie proszę –powiedział
*liam nie chce jeść bo już jadłam –powiedziałam
-ale jak to przecież musisz jeść jak to już jadłaś –powiedział
-tak to normalnie zjadłam śniadanie rano jak wszyscy spaliście –powiedziałam
*ach kate proszę wyjdź do nas na chwile chociaż proszę –powiedział
-liam chciałabym ale nie mogę to cholernie boli-powiedziałam
*wiem miałem to samo co ty ale wiem ze kiedyś to minie i zobaczysz będziesz szczęśliwa z kimś kto
będzie cie szanował i ufał –powiedział
-wiem liam ale na razie nie jestem gotowa go widzieć –powiedziałam przytulając przyjaciela
dziękuje ci za wszystko a teraz idź zjedz śniadanie  i nie martw się o mnie poradzę sobie i de dzisiaj na spacer przewietrzyć się –powiedziałam
*nie masz za co dziękować do usług aha szkoda ale się cieszę ze gdzieś wyjdziesz –powiedział i wyszedł
poszłam do łazienki przebrałam się w dres i zeszłam na dół gdzie wszyscy siedzieli oglądali film
jak dobrze widziałam podeszłam do nich stanęłam za kanapą gdzie siedzieli i patrzyłam się na film w środku wszystko mnie bolało bo  nie wiedziałam co mam zrobić jak mam dalej żyć
postałam tam chwile jeszcze i postanowiłam wysłać sms do liama żeby się nie martwił jak nie będę wracać długo :
„liam wychodzę do parku by przemyśleć wszystkie sprawy mam nadzieje ze nie powiesz nikomu ze tu jestem i jeszcze raz dziękuje ci ze jesteś :*twoja przyjaciółka” po wysłaniu smsa wyszłam z domu   po
20 minutach byłam w moim ulubionym parku usiadałam na ławce i myślałam co teraz będzie jak będzie wyglądać moje Zycie i czy to Zycie będzie coś warte musze byś silna wytrzymać 
Siedząc tak na ławce dostrzegłam dziewczyną która siedziała na ławce obok i płakała postanowiłam ze jej pomogę i dowiem co się stało wstałam z mojej z ławki i podeszłam do dziewczyny usiadłam sobie koło niej i zapytałam :

-Cześć przepraszam ze przeszkadzam ale coś się stało –powiedziałam
*Nie nic się nie stało jestem Ania a ty –powiedziała
-Mnie możesz powiedzieć wszystko chociaż wiem ze mnie Nie znasz  ale na pewno poczujesz się lepiej
*A ja jestem kate mieszkam tutaj już jakiś czas a ty –powiedziałam
-A ja tu mieszkam od 2 miesięcy właśnie uciekłam z domu bo nie wytrzymywałam w nim wiec wzięłam wszystkie moje rzeczy pewnie widzisz te walizki koło mnie i znalazłam się tu bo nie wiem gdzie mam teraz iść –powiedziała

*Nie martw się jak chcesz to możesz zostać u mnie w domu mieszkam z moją przyjaciółka wiec zapraszam nie ma problemu –powiedziałam
-Nie przepraszam cie kate ale nie mogę u ciebie zamieszkać –powiedziała
*Ależ możesz nie będziesz mi mówiła ze nie możesz bo możesz i nie będziesz na przeszkadzać –powiedziałam
Po chwili szłyśmy do nas do domu otwierając drzwi wszyscy na mnie wpatrywali jak by ducha zobaczyli nie miałam makijażu bo nie chciałam żeby mi się rozmazał bo cały czas płakałam po
Zamknięciu drzwi postanowiłam ze przedstawię Anie wszystkim po chwili powiedziałam
*Hey kochani chciałam wam przedstawić wam moją nową znajomą chłopacy to jest Ania i Ania to są chłopcy i moja ukochana  przyjaciółka Beata –powiedziałam
-Miło was poznać a wy czasami nie jesteście 1D-powiedziała
*Tak ale proszę nie krzycz i nie piszcz na nas widok –powiedział lou a ja się zaczęłam śmiać
 *Cześć jestem Niall miło cie poznać –powiedział Niall
*Cześć ja jestem Liam a to jest Harry Zayn ,Lou Nialla już poznałaś
-Mam nadzieje ze długo nie będę tutaj przeszkadzać a właśnie kate gdzie ja będę mniesz kac na razie –powiedziała Ania
-Już idziemy zaprowadzę cie do mojego starego pokoju dobrze –powiedziałam
Po chwili byłyśmy już w moim starym pokoju zauważyłam ze nie ma już rzeczy nialla wszystko było zabrane wprowadziłam naszą nową koleżankę do mojego starego pokoju i udałam się na dół do reszty by sprawdzić czy nie maja nic przeciwko po chwili zeszłam na dół usiadłam na fotelu po sekundzie wszyscy przyszli i patrzyli się na mnie wiec powiedziałam :
-Chyba nie macie nic przeciwko żeby Ania tu zamieszkała na jakiś czas –powiedziałam
*A skąd ty ją znasz –powiedział lou
-Poznałam ja w parku –powiedziałam
*Aha to bardzo ciekawe i cieszę się ze będzie tu mieszkać –powiedział harry
-Dobra ja spadam do siebie dobranoc i dziękuje ze nic nie macie przeciwko żeby Ania tu zamieszkała –powiedziałam
*Dobranoc –krzyczeli wszyscy
Po chwili byłam w pokoju liama skierowałam się do łazienki po 20 minutach byłam już przebrana w piżamę i położyłam się wygodnie na łóżku leząc tak na łóżku i myśląc pogroziłam się w myślach nawet nie zauważyłam ze liam wszedł do pokoju położył się koło mnie i mocno przytulił powiedziałam :
-Dziękuje ci za wszystko co robisz dla mnie –powiedziałam i pocałowałam do w policzek ale on w ostatniej chwili obrócił się tak ze pocałowałam do w usta oderwaliśmy  się od siebie i on odezwał się :
*Nie ma za co i proszę cie przemyśl to sobie jesteś dla mnie bardzo ważna osobą i nie chce cie stracić  –powiedział
-Obiecuje ci ze przemyśle to sobie i dam ci odpowiedz już nie długo –powiedziałam
*Dobrze poczekam –powiedział
-Dobranoc –powiedziałam
*Dobranoc –powiedział
Po chwili obrócona  do liama plecami czując na mojej talii ręce  liama udałam się do krainy snów


 Oczami Liama :

Kiedy kate wróciła wszyscy popatrzyliśmy się na nią jak na osobę którą nie widzieliśmy długo wyglądała strasznie podkrążone czerwone oczy po chwili weszła jeszcze jedna osoba była to dziewczyna od razu zauważyłem w oczach hazzy iskierki radości wiedziałem co to oznacza ale nie wiedziałem czy z tego może coś wyjść po jakimś czasie kate udała się do mnie do pokoju po 30 minutach poszedłem spać kiedy weszłem ona leżała sobie spokojnie bez ruchu pewnie była zmęczona
Położyłem się koło niej przytulając ją do  mnie biło od niej ciepło  i miłość i także smutek ból i cierpienie dlaczego to musiała być ona dlaczego on ją tak skrzywdził nie pozwolę by ona się tak dalej
Czuła postaram się by ciągle się śmiała  z tym postanowieniem poszedłem spać po chwili przytulając się do niej oddałem się w obiecia morfeusza .


Oczami Harrego :

Kiedy usłyszałem ze kate idzie bardzo się o nią bałem wiec jak już weszła do domu strasznie zacząłem się Cieszyc ze jej nic się nie stało kate weszła do nas do salonu ciągnąc za sobą dziewczynę kiedy ujrzałem ją bardzo mi się spodobała była inna niż te dziewczyny po prostu była śliczna postanowiłem ze musze ją poznać z tym postanowieniem udałem się do siebie do pokoju kiedy weszłem do swojego pokoju połączyłem się na łóżku i po jakimś czasie oddałem się do krainy snów.


Oczami bet:

Zauważyłam ze podczas śniadania kate nie chciała siedzieć z nami w cale się jej nie dziwnie po tym co Niall jest zrobił nie była w stanie jeszcze się z nim widząc po zjedzeniu  śniadania postanowiłam ze się przebiorę postanowiłam ze wybiorę to :
http://www.photoblog.pl/stylowoox/121777518 po przebraniu sie zeszłam  na dół usiadłam na kanapie postanowiłam ze po oglądam jakiś film po 20 minutach dołączyła się mnie reszta po skończonym filmie  postanowiliśmy zrobić obiad a pod wieczorem mieliśmy iść na pizze wszyscy ale widziałam ze kate zbiega z góry ubrana w dres po patrzyła się tylko na liama i wyszła .
pod wieczór weszła do domu ciągnąc za sobą jakaś dziewczynę ja strasznie się o nią martwiłam myślałam się ona sobie coś zrobiła ale jednak nie zrobiła bo myślała jednak ona ze jakby to zrobiła to nie przeżyli tego powiedziała ze przedstawia nam tą dziewczynę nie była ona jakaś kolejną pustą lalką która tylko myśli o kasie ta dziewczyna miała na imię Ania mam nadzieje ze się polubimy z tym przekonaniem po poznaniu się nasza nowa znajoma która będzie z nami mieszkać udała się do starego pokoju po chwili udałam się z zaynem do naszego pokoju kiedy weszliśmy do naszego pokoju połączyłam się na łóżku przytulając się do mojego chłopaka oddaliśmy się do krainy snów .


oczami nialla:

potopiłem źle wiem ze ona mi tego nigdy nie wybaczy ale ja nadal ją kocham tak cholernie ja kocham nie wiem co zrobię jak ona coś sobie zrobi nie wybaczę sobie tego nigdy w życiu widziałem
ją smutną wiem to prze ze mnie ona taka jest ale jeszcze chwile i będzie jej łatwiej z tym postanowię podszedłem spać po całym dniu meczącym

************************************************************************
 o to nowa bohaterka :

Anne(Em)Henderson-bardzo miła ,prześliczna dziewczyna bardzo pomocna kocha nad Zycie swoją przyjaciółki Kate i bet chce spełnić swoje marzenie marzy o wyjeździe do Londynu i poznaniu 1D
Jest bardzo zamknietą dziewczyną ale po bliższym poznaniu jest bardzo zabawną dziewczyna






I jest 19 rozdział mam nadzieje ze wam się spodoba i pojawiła się nowa bohaterka która w życiu hazzy na miesza a co zrobi przeczytacie sami zapraszam do czytania i komentowania nie wiecie ile
To dla mnie znaczy czytasz= z komentuj będę wdzięczna do  następnego razu i dziękuje wam za  to
Ze czytacie mojego bloga pozdrawiam wasza blogerka J
Do następnego rozdziału 7 komentarzy
 to zdjęcie kolejne chłopaków :



Zapraszam na blog mojej kumpeli i siostry warto przeczytać i polecam miłego czytania to są jej początki wiec nie krytykujcie ja jaką nie dojrzałej pisarki bo każdy uczy się na bledach
pozdrowienia dla Beatki i Ani  kocham was :**












6 komentarzy:

  1. Kochanie rozdział jest super z resztą jak każdy! :*** czekam na kolejny ! <333
    Kocham cię siostrunia <3 bez Ciebie byłoby nudno:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyno Twój blog jest super!
    Czekam na kolejny rozdział! :)

    pozdrawiam Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazwyczaj wystawiam tylko pozytywne komentarze, ale czy słyszałaś kiedykolwiek o interpunkcji?! W całym rozdziale jest może z 5 kropek i chyba nie ma ani jednego przecinka. Piszesz jak notatki w brudnopisie. I to wszystko zniechęca do przeczytania na tyle dużo, aby wiedzieć o czym jest to opowiadanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. meeega ! :)
    zapraszam do siebie na :
    paradise-with-you.blogspot.com
    pojawił się właśnie prolog :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rozdział ale kurde niech już kate i Niall się pogodza bo nie wyrabiam ! błagam nie męcz mnie ;*!

    Czekam na następny i dziękuje ;***

    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń