środa, 2 maja 2012

rozdział 15 -Już zawsze na dzwonek sms-a będę biec do telefonu z myślą że to Ty

czytasz z komentuj :

Oczami Kate :

Obudziłam się dzisiaj wcześnie była godzina 7 rano nie wiedziałam co mam ze sobą zrobić
W głowie miałam takie myśli i do tego ten sen który mnie obudził byłam przerażona Niewiem
Co mam zrobić a śniło mi się to ze poszłam z bet na zakupy chłopaki mieli iść na jakiś wywiad do radia i w pewnym momencie zobaczyłam nailla który uśmiechał się do pewnej dziewczyny i po chwili zaczęli się całować na mojej twarzy zagościł smutek wiedziałam ze nie mam już siły wybaczyć  mu po raz drugi ale cieszyłam się ze to tylko sen ze wszystko jest dobrze  ,postanowiłam iść do łazienki
Po 30 minutach byłam przebrana wychodząc z łazienki postanowiłam obudzić mojego chłopaka gdyż dochodziła już godzina 9 a o 10 mięliśmy iść na śniadanie o 13 byliśmy umówieni na zwiedzanie miasta  po chwili mój chłopak był obudzony siedział na łóżku przecierał zaspane oczy
Postanowiłam porozmawiać dzisiaj z liamem bo widzę ze coś się dzieje od naszego wyjazdu
Po chwili byliśmy już na dole w bufecie jak mój chłopak zobaczył jedzenie i pobiegł jak najszybciej widziałam jak liam podchodzi nie chętnie do stolika wiec podeszłam do niego szybko łapiąc go za rękę zapytałam :

-Liam chodź na chwile –powiedziałam
*Tak coś się stało-odpowiedział
-Mi możesz powiedzieć wszystko wiesz o tym prawda –powiedziałam
Po chwili byliśmy w jakimś pomieszczeniu usiadłam  na krześle a naprzeciwko mnie liam
Zapytałam się go po chwili :
-Liam wiec co się stało wiem ze chodzi o danielle wiem ze ty ją kochasz nadal –powiedziałam jednym tchem
*Tak chodzi o danielle kocham ją dalej i nie jestem w stanie zapomnieć o niej od tak wiem ze zapomnę kiedyś ale teraz na razie nie dam rady
O liam bardzo mi jest szkoda naprawdę chodź Tu do mnie –powiedziałam przytulając przyjaciela
-Ale kate chodzi jeszcze o jedno –powiedział
*Coś jeszcze się stało –powiedziałam
-Tak chodzi o to ze ostatnio dużo myślałem o pewnej dziewczynie i stwierdziłem ze ona mi się podoba i chyba się w niej zakochałem –powiedział
*Kto to jest bardzo mnie to cieszy ze wreście zapomnisz o danielle w mniejszym stopniu –powiedziałam
-Tak ale chodzi o to ze ta dziewczyna jest zajęta –powiedział patrząc na mnie
*Ale kto to jest –powiedziałam trochę zdenerwowana
-Tak właściwie nie mogę tego powiedzieć teraz ale mogę pokazać -powiedział  i zbliżył  twarz do mojej
Nasze usta miały się zaraz połączyć po chwili poczułam jego usta na moich przez ułamek sekundy poczułam się niesamowicie ale po chwili oprzytomniałam i przerwałam ten pocałunek popatrzyłam na niego
Już nie był smutny tylko się uśmiechał i patrzył na mnie tymi swoimi oczami po nie krótkim czasie postanowiłam przerwać ta cisze wiec powiedziałam :

*Liam nie wiem co powiedzieć yy my przecież  nie możemy –powiedziałam patrząc na niego
-Wiem Kate wiem i bardzo mnie to  smuci ale wiedz ze jesteś  dla mnie bardzo ważna i poczekam na ciebie ile będzie trzeba –powiedział i pocałował mnie lekko w usta i wyszedł

Siedziałam tam jeszcze chwile w szoku nie wierzyłam w to co się stało po chwili byłam przy naszym stoliku po patrzyłam tylko szybko na liama uśmiechną się do mnie
Po 20 minutach postanowiłam iść do naszego pokoju przygotować się dochodziła już 12.30 wiec poszłam szybko wziąć prysznic i po 20 minutach byłam przebrana w to :
http://www.photoblog.pl/zestawyubrann/57415840/www-zestawy-ubran-blog-pl.html  postanowiłam wyjść z łazienki poparzyłam ostatni raz w lustro i wyszłam z łazienki zauważyłam
ze na łóżku leży Niall i pisze coś na telefonie podeszłam do niego i pocałowałam go w policzek
powiedziałam  do niego :

*kochanie musimy już iść dochodzi 13 a my musimy zejść do reszty –powiedziałam
-dobrze już idziemy tylko jeszcze coś zrobię –powiedział i wyszedł do łazienki

po chwili wyszedł z łazienki zamykając drzwi do naszego pokoju ,poszliśmy do reszty
po 20 minutach udaliśmy się na zwiedzanie miasta ja z bet postanowiłam pogadać na osobności
czułam na sobie wzrok liama postanowiłam ze później pomyśle co mam dalej robić
po 2 godzinach spędzonych z resztą na zwiedzaniu miasta postanowiliśmy ze pójdziemy do swoich pokoi odpocząć  wszyscy zdecydowali ze zrobią wieczór horrorów  tylko ja i liam nie byliśmy w humorach na wieczór wiec postanowiłam ze Pojdę do naszego pokoju odpocząć a liam poszedł do swojego ,a mój chłopak poszedł po pokoju harrego i lou gdzie siedzieli wszyscy po za mną i limem
po chwili leżąc wygodnie na łóżku usnęłam
obudziłam się o godzinie 3 rano  poczułam czyjeś ręce na mojej talii myślałam ze to mój chłopak
wiec Obruciłam się do niego  i przytuliłam po chwili dalej zasnęłam 

oczami Liama :

myślałem nad tym długo nie mogłem przestać o niej Myślec
postanowiłem z nią porozmawiać wytłumaczyć powiedziałem do niej przecież ze Bendę na nią czekał
ale ona mnie odrzuciła nic nie mówiąc wyszedłem z tego pomieszczenia i zostawiłem ją tam sama
postanowiłem ze pójdę do niej i powiem i odwołam to wszystko ,skierowałem się do niej do pokoju i naszego głodomorka kiedy weszłam do pokoju ujrzałem ją śpiącą na łóżku nie coś mnie zakuło w sercu postanowiłem ze po patrzę sobie na nią wiec położyłem się koło niej ale w pewnym momencie
ona przytuliła się do mnie i nie wiem kiedy ale po chwili zasnąłem


 oczami Bet :


postanowiliśmy zrobić noc horrorów wszyscy się zgodzili oprócz kate i liama wiem ze on nie jest w najlepszej formie a kate pewnie była zmęczona po 2 godzinach oglądania byłam trochę zmęczona
skierowałam się do naszego pokoju razem z Zaynem kiedy już wygodnie leżeliśmy w tuleni w siebie
odpłynęliśmy do krainy snów


  i mamy już 15 rozdział serdecznie zapraszam do czytania i komentowania
a jeżeli byście mieli do mnie pytania albo pomysły na dalsze rozdziały to zapraszam na moje gg
kontakt ze mną znajdziecie na górze bloga
dziękuje za uwagę wasza bloger-ka 

4 komentarze:

  1. Eee ... Liam jest dziwny :P ...
    Już widzę minę Niall'a :P

    Czekam NN

    OdpowiedzUsuń
  2. weź mnie nie wkurwiaj piszesz to na przy każdym blogu, a komentarz zawiera dokładnie takie same słów. I jeszcze piszesz, że to nie jest sam. Żal mi Cię, dziecko...

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski rozdział Miśku ! :):* Anka :)

    OdpowiedzUsuń