niedziela, 22 kwietnia 2012

rozdział 12 -Każdy człowiek jest inny, ale w każdym znajdziesz część siebie... ; *



Oczami Harrego :



Obudziłem się w nocy z koszmarnym snem widziałem w śnie pewną dziewczynę to chyba było na naszym koncercie była sama stała w tłumie naszych fanów była śliczna miła i miała takie piękne oczy z których leciały łzy nie wiedziałem co to miało znaczyć ten  sen ,postanowiłem ze dowiem się po prostu Na naszym koncercie który się
Odbędzie  już za 2 dni z tą wiadomością  postanowiłem, wstać by się ogarnąć trochę  bo mamy oczywiście plany na dzisiaj wszyscy idziemy na zwiedzanie miasta była godzina 10 a na 13 mięliśmy iść na miasto wiec poszedłem do łazienki po wykonaniu paranych czynności  po prawiłem tylko jeszcze moje loczki i wyszedłem z łazienki w ręczniku kierując się do mojej walizki postanowiłem ze założę
Jasne rurki koszule  z napisem ”Mick” i oczywiście na to marynarkę i moje trampki po 30 minutach byłem już przebrany i gotowy do wyjścia po chwili byłem już w bufecie hotelowym gdzie siedziała już reszta tych debili i oczywiście dziewczyny przywitałem się z nimi i usiadłem by z konsumować moje pożywienie po 20 minutach gdy wszyscy zjedli śniadanie postanowiliśmy iść na miasto by kupić sobie cos na pamiątkę gdyż już po koncercie wyjeżdżamy  do następnego państwa która ma być podobno Hiszpanią a jesteśmy w Irlandii u naszego panna głodomorka w rodzinnym mięście które chcemy razem z nim odwiedzić myślę ze to dobry pomysł 
Po 2 godzinach postanowiliśmy iść cos zjeść bo oczywiście Niall był głodny i po 20 minutach doszliśmy
Do jakiej kawiarni siedliśmy  sobie wszyscy razem przy stoliku i zamówiliśmy kawę i ciasto ale Niall
Musiał sobie zamówić 2 porcje dodatkowe niestety po  godzinie postanowiliśmy wracać do hotelu
Po 20 minutach wszyscy byliśmy w hotelu idąc  do swojego pokoju postanowiłem pomyśleć nad moim snem co on może oznaczał i co miało się jeszcze stać po chwili byłem już w moim pokoju ‘otworzyłem
Drzwi do pokoju przy okazji zamykając je po chwili leżałem już na swoim tymczasowym łóżku i myślałem o tym śnie po 20 minutach poszedłem spać  

Oczami kate :


Po zwiedzaniu  miasta postanowiliśmy isc coś zjeść bo niestety mój chłopak był głodny po
Zjedzeniu przez nas zamówienia postanowiliśmy iść już do hotelu by trochę odpocząć ale oczywiście
Nie byłam zmęczona po prostu planowałam coś po 20 minutach byliśmy przed hotelem
Po chwili byłam  już z nallem  w naszym pokoju po zamknięciu drzwi postanowiłam ze się odświeżę po chwili znikłam zamykając drzwi od łazienki po 20 minutach byłam przebrana tylko w koszulkę nailla i spodenki postanowiłam ze udam się spać  ale oczywiście nie było mi to dane ponieważ mój kochany złapał mnie za nadgarstek i przyciągną do ściany namiętnie całując .po oderwaniu się od niego postanowiłam ze musze to zrobić 

 Treść od 18 lat czytasz na własną odpowiedzialność .

Po namiętnym pocałunku oderwałam się od mojego chłopaka na chwile by nabrać powietrza  do płuc
Po chwili zaczęłam  go namiętnie całować tak jak nigdy dotąd i zjeżdżać na jego szyje ,on tylko poniósł mnie za uda przyciągając  silnej do siebie i trzymał mnie cały czas na swoich rekach popatrzyłam w jego przepiękne oczy w których widziałam podniecenie i radość i zaczęłam go całować  od nowa w usta i włożyłam mu ręce za koszulkę  jeżdżąc mu po torsie po chwili mój ukochany zbliżał się do lóżka położył  mnie delikatnie na łóżku i lekko całując po mojej szyi kierując się coraz niżej ale przeszkadzały nam ubrania wiec po chwili byliśmy już w samej bieliźnie  po sekundzie siedziałam na nim okrakiem całując  go namiętnie po chwili przejął inicjatywę  i zaczął mnie całować po szyi ,ramionach i po brzuchu po chwili pozbyliśmy się naszej bielizny mój książę wziął ze szafki potrzebną rzecz i włączył na swoje po sekundzie  wszedł we mnie delikatnie i poruszał się tak spokojnie jego ruchy były bardzo delikatne czułam się jak w niebie  zaczęłam  wzdychając  i krzycząc  po chwili było już po ,upadł koło mnie wzdychając ze zmęczenia 


Koniec sceny +18 .Przytuleni do siebie poszliśmy spać

 oczami bet :

po spęczonym wspaniale dniu w mieście postanowiliśmy wracać do naszego hotelu by troszkę odpocząć po 20  minutach byliśmy pod hotelem zabraliśmy klucz do swojego pokoju i udałam się z Zaynem do naszego pokoju szliśmy korytarzem który prowadził nas do naszego pokoju po dotarciu
do naszego pokoju otworzyłam drzwi i weszliśmy do środka kładąc moje rzeczy na podłodze poczułam ręce na mojej talii domyśliłam się kto to może  wiec odwróciłam  się do niego  i go pocałowałam namiętnie odwzajemnił pocałunek 


treść od +18 lat czytasz na własną odpowiedzialność 

całowaliśmy się jeszcze chwile po sekundzie  Zayn
zamknął drzwi   do naszego pokoju na klucz podchodząc do mnie i biorąc  mnie na ręce złapał mnie  za uda i trzymał siadając  na łóżku posadził mnie na swoich kolanach i zaczął mnie namiętnie całować po szyi odchyliłam mu delikatnie moją szyje by mógł mięć lepszy dostęp zjechał  coraz niżej gdy przystaną całując mnie po ramionach ściągnął ze mnie koszulkę zostawiając mnie w samym staniku całował tak cudownie po sekundzie byliśmy w samej bieliźnie nie przerywając pocałunku po sekundzie wszedł we mnie najdelikatniej poruszając się w rytmie było mi tak dobrze ze zaczęłam cicho jęczeć  mojemu chłopakowi do ucha ,po stosunku upadł koło mnie zmęczony szepcąc mi do ucha:

-kocie byłaś niesamowita  dziękuje ci za to i kocham cie z całego ser ducha –powiedział
*ja ciebie tez kocham bardzo mocno i bardziej –powiedziałam

koniec sceny 18+

po chwili zasnęliśmy  przytuleni do siebie  .
__________________________________________________________________________________________________________________________________
Przepraszam was kochani za taki krótki rozdział ale jakoś weny  nie  mam
I mam nadzieje ze w następnym rozdziale będzie dobrze
Wiem ze może ten rozdział  jest trochę beznadziejny ale w następnym rozdziale będzie się
Dużo działo zapraszam do czytania mojego bloga i komentowania
Pozdrawiam ciepło wszystkich czytelników mojego bloga
Piosenka na dzisiaj to :
stój bet w tym rozdziale to:

stój Kate to:
 a teraz kochani może was zaskoczę ale stawiam zasadę do następnego rozdziału 5 komentarzy do następnego rozdziału 
dziękuje za tyle wyświetleń bardzo to doceniam i postaram się was nie zawieść :p
buziaki wasza bloger-ka 

przepraszam za literówki jakby wystąpiły :P





1 komentarz:

  1. Jak już mówiłam kocham twojego bloga. Jest genialny. Ten rozdział bardzo mi się podoba :D Czekam na dalsze rozdziały jak to się wszystko potoczy :) Jak zwyklę zycze weny.
    u mnie pojawiła sie 14 czesc opowiadania!
    http://69-imagination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń