środa, 11 kwietnia 2012

rozdział 10 -Tylko człowiek szalony jest w stanie osiągnąć to, co niemożliwe.


Oczami kate :

Obudziłam się Rano bardzo wyspana jak mało kiedy podparłam się na łokciach by zobaczyć co robi
Mój książę spał tak pięknie ze nie mogłam się powstrzymać i nie zrobić mu zdjęcia po chwili
Było zrobione zdjęcia które po chwili widniało na mojej tapecie  po chwili postanowiłam  wstac ale oczywiście mój chłopak nie pozwolił mi na to tylko przyciągnął mnie do siebie i przytulił
Po nie całej godzinie wstałam jeszcze raz postanowiłam wziąć  szybki prysznic  po wykonaniu czynności
Z wiązanej z toaletą postanowiłam iść  coś zjeść po 20 minutach byłam już na dole w kuchni
Po chwili zrobiłam sobie jajecznice popijając sokiem pomarańczowym po skończonym śniadaniu
Włożyłam naczynia do zmywarki i siadałam sobie przed TV oglądając jakiś teleturniej po 20 minutach
Stłoczyła się do mnie bet po skończonym teleturnieju poszłyśmy do kuchni pogadać bo widząc
Wyraz twarzy bet nie było jej do  śmiechu widać ze czymś się martwiła postanowiłam dowiedzieć  co się stało :
-Kochanie co się dzieje mnie możesz powiedzieć –powiedziałam
*Chodzi o to Bo nie wiem co mam zrobić –powiedziała
-Ale kochanie co się stało –powiedziałam
*No chodzi o to ze to już jutro –powiedziała smutnym głosem
-Ale co jutro –powiedziałam ‘
*Chodzi o to ze jutro chłopaki wyjeżdżają  w trasę i co będziemy robić tu same przez 5 miesięcy  –powiedziała  
-Oj kochanie zobaczymy tylko proszę nie plącz dobrze będzie dobrze –powiedziałam
*Nie  kochanie nie będzie dobrze Bo ja nie wytrzymam bez niego sekundy a co dopiero tak długo –powiedziała
-Ale co masz na myśli tylko nie mów mi ze ty myślisz ze on cie może tam zdradzić no proszę cie –powiedziałam i po chwili weszli chłopcy słysząc  pewnie moją rozmowę z bet bo chwili powiedzieli :
*Kochane dziewczyny mamy lepsze rozwiązanie da was –powiedzieli
-Ale jakie –powiedziała bet ‘
*No takie ze ee no jedziecie z nami w trasę   co wy na to –powiedział zayn po chwili na twarzy bet pojawił się uśmiech wiedziałam co to znaczy po chwili powiedziałam
-No dobrze bet halo słyszysz mnie kochanie idziemy –powiedziałam i postanowiłam iśc do nas do pokoi spakować nasze rzeczy przy tym przelotnie pocałowałam nalla i po 20 minutach byłam już w naszym pokoju
No to zaczynamy –powiedziałam do siebie w myślach
po 3 godzinach było wszystko  spakowane co to jednego drobiarka
nawet nie zauważyłam jak w  pokoju zjawił się nall po 20 minutach byłam wykąpana  i przygotowywałam  rzeczy na wyjazd bo jutro nie będzie czasu dochodziła  godzina 22 postanowiłam połążyć się spać ułożona  wygodnie na ramieniu nalla udaliśmy się w ramiona morfeusza ..

oczami bet :

nie mogłam uwierzyć co się dzisiaj wydarzyło po prostu nawet mi się to nie śniło
nie mogłam wytrzymać  bez niego sekundy ale po chwili byłam tak szczęśliwa ze nie wiedziałam co zrobić po chwili postanowiłam iść się spakować po chwili wbiegłam po schodach do naszego pokoju (mojego i zayna ) i zaczęłam się pąkować po 3 godzinach było wszystko spakowane postanowiłam jeszcze tylko przygotować na jutro rzeczy w czasie przygotowywania rzeczy na jutro nie zauważyłam ze w drzwiach staną mój chłopak opierając się o futrynę drzwi Obruciłam się do niego szczęśliwa  i pocałowałam go namiętnie po chwili szepnęłam mu do ucha :
kochanie dziękuje ci za dzisiaj nie wiesz ile to dla mnie znaczy jeszcze raz dzięki –powiedziałam i pocałowałam go po 20 minutach byłam już zmęczona pakowaniem postanowiłam iść sie  odświeżyć  dochodziła godzina 22 wiec postanowiłam iść spać pomyślałam ze jutro czeka na s ciężki dzień  po 20 minutach połączyłam  się koło zayna i oddaliśmy się w ramiona morfeusza..

uff skończyłam rozdział 10 wiem ze może wydawać się wam krótki ale postaram się napisać następny rozdział długi czekam na wasze komentarze i opinie wiem także ze dodałam już 9 rozdział ale nie mogłam się potrzymać  żeby nie dodać tego wiec czekam na wasze komentarze pod rozdziałem 9 i oczywiście pod 10 zapraszam do komentowania i czytania moje bloga 
pozdrowienia wasza bloger-ka 

6 komentarzy:

  1. Zajebiste!

    No czekam na next'a ;**

    Zayn Bet Bet Zayn ^^ Lovve you ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawe, wciągnęłam sie. :)
    dawaj szybko następny! :]

    http://lovejoylaughter.blogspot.com/ Zapraszam do mnie na pierwszy rozdział! :) Komentarze mile widziane. ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie piszesz to opowiadanie <3, dziwię się ze tak mało tu komentarzy :C

    OdpowiedzUsuń
  4. no cóż nie którym widocznie się nie podoba mój blog wiec nie czytają :(

    OdpowiedzUsuń
  5. hej :P fajne opowiadanie :) http://it-makes-this-harder.blogspot.com/ zapraszm do mnie

    OdpowiedzUsuń