poniedziałek, 16 lipca 2012

rozdział 31-A widzisz, sztuczny uśmiech i w ogóle cały ten teatr, wychodzi mi wyśmienicie

Oczami Kate :


Obudziłam  się bardzo wcześnie ,ponieważ nie spałam całą noc śnił mi się koszmar a w nim było :
Ze mój chłopak zdradzi mnie z jaką dziewczyna a reszta moich przyjaciół wyjedzie z naszego miasta
I nie będzie się odżywała do mnie bo dowiedzą się prawdy w jakiej się tam sprawie ,miałam nadzieje ze to tylko głupi sen ze nie będę musiała kolejny raz przechodzić bólu i cierpienia ,obudziłam się przytulona do Liama cichutko postanowiłam ze wstanę i ogarnę się po 5 minutach wstałam podpierając się na łakociach po chwili była juz w łazience po odbytej toalecie wyszłam z niej
Ubrana i uczesana w kucyka ,kiedy wyszłam z łazienki zobaczyłam ze Liam już nie śpi leży na naszym łóżku i cos czyta ,podeszłam do niego i przywitałam się z nim ,chwile później kierowaliśmy się na dół na śniadanie ,kiedy usiedliśmy już na swoich miejscach  i zaczęliśmy jeść nasze jedzenie . po skończonym posiłku ,odłożyliśmy nasze naczynia do zmywarki i udaliśmy się przed TV by po oglądać jakiś film .

Oczami Beth :

Kiedy Kate zeszła z Liamem na dół bardzo mnie to zaciekawiło wyglądała normalnie ale coś czuje
Ze pewnie dalej nie spała całą  noc ,znowu wróciły koszmary z dzieciństwa i co dobre znowu będzie musiała to przejść a myślałam ze będziemy mieć wszystko za sobą i zaczniemy nowe Zycie tutaj
Po zjedzonym śniadaniu wszyscy usiedliśmy przed TV ,postanowiliśmy ze będzie oglądać
Toy story ulubiony film Liama po zaczęciu się filmu nie obyło się bez wygłupów naszych świrów
Co chwile Hazza i Lou przytulali się do siebie mówiąc przy tym : 

-Tak kochanie miałeś racje Em nie jest taka sama jak ty Lou –powiedział Hazza
-Masz racje skarbie ona jest twoja dziewczyną ale co z tego nasz romans dalej trwa –powiedział Lou
*Hazza obiecuje ci ze kiedyś przegniesz –powiedziała Em
-Ale co się stało Em kochanie –powiedział Hazza
*Nic Hazza ale mówie ci ze jak chcesz być wolny i dalej romansować z Lou to proszę bardzo –powiedziała wstając i udając się do ich pokoju
-Em kocie zaczekaj –powiedział Hazza
*Słucham cie –powiedziała
-No bo to wszystko było na żarty –powiedział
*Wiem skarbie –powiedziała i zaczęła się śmiać i poszła usiąść na swoje miejsce
Po 2 godzinach oglądania toy story postanowiliśmy udać się do swoich pokoi ale widać było ze Em i Hazza wcale nie chcą iść do swojego pokoju wiec  zostali by po oglądać jeszcze jeden film ale tym razem pewnie komedie Rom ,wiec ja z moim księciem z bajki udałam się do naszego pokoju i po nie całych 5 min leżeliśmy do siebie przytuleni oddając się w ramiona morfeusza ….


Oczami Anne(Em):

Po skończonym filmie ,chciałam iść do naszego pokoju odpocząć ale niestety nie dane było mi to bo
Hazza zatrzymał mnie mówiąc :
-Kocie zaczekaj nie chce mi się jeszcze spać a chciałem spędzić z Toba ten wieczór –powiedział
*Dobrze to co po oglądamy –powiedziałam
-Może jakaś komedie romantyczna może wciąż cie kocham –powiedział
*Dobry pomysł to oglądamy –powiedziałam
Po 2 godzinach oglądania filmu ten film dał mi dużo do rozmyślenia nad naszym związkiem
Usnęliśmy razem przytuleni do siebie na kanapie ….

************************************************************************
  Przepraszam was kochani za to ze mnie tu jakiś czas nie było za co was serdecznie przepraszam rodzinne sprawy mnie zatrzymały i brak dostępu do Internetu ponieważ miałam przez jakiś czas szlaban pewnie pomyślicie jak mogę mieć szlaban w tym wieku jestem już pełnoletnia ale niestety zdarzyło się nie martwcie się wynagrodzę wam to Jmoja nie obecność

A  teraz zdj naszych chłopaków :


                                                            Niall <3
                                                                    Hazza<3
                                                                    Liam <3
                                                                  Lou <3
                                                                 Zayn <3
 do następnego :)
wasza bloger-ka :)

2 komentarze:

  1. Wybaczamy wybaczamy ;)


    I czekamy na następny Wyszedł ci fajnie ten rozdział ale mało akcji ;)

    Czekam na NN Beigeee <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mało akcji kocie ..
    Czekam na kolejny ;*

    OdpowiedzUsuń